“Fräsch lägenhet.”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

6 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
“Fräsch lägenhet.”
Omdömet skrevs 7 augusti 2015 för en vistelse i juli 2015

Bodde 10 dagar tillsammans med våra goda vänner i denna lägenhet. Stor och rymlig lägenhet, ren och fräsch med bra wi-fi.
När vi kom stod det en flaska vin och en fin tallrik med prosciutto, ost och frukt.
Det enda som är negativt är att lägenheten ligger på en hög höjd. Väldigt jobbig backe upp inget för veklingar.
Det är också en bra bit in till Trogir och det finns inga restauranger i närheten. Man får gå 2-3 km till närmaste strandrestaurang. Dock finns det taxibåten som går flera gånger om dagen för en billig peng.

Resegrupp: Med vänner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera