“Trevlig restaurang ”

Rankad som nr 19 av 108 Restauranger i Trogir
Kök: Från Medelhavet, Centraleuropeiskt, Kroatiskt
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar

Åt här under pandemin så det var inte så mycket folk och servicen var därför perfekt. Vi tog fantastiskt god getost till förrätt och tonfisk till huvudrätt, den var lite för mycket stekt fast vi valt rare.

Datum för besöket: maj 2021
Tack jorgenhaa

Omdömet skrevs 26 september 2020

Här har vi provat flera olika rätter och alla smakade riktigt bra!Vi åt bla vit fisk i paket m grönsaker, lite medelhavsvariant, grillad tonfisk, blomkålsoppa, långkokt lamm m hemagjord gnocchi och chokladfondant m glass. Blev rekommenderade spännande goda inhemska viner av väldigt trevlig personal.

Datum för besöket: september 2020
Tack Marie K
Omdömet skrevs 26 juli 2019 från mobil enhet

Trots mycket folk fick vi snabbt ett bord. Personalen var snabba och gav oss bra rekommendationer. God mat!

Datum för besöket: juli 2019
Tack kriaspen
Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Personalen stressade och sprang runt. Stökigt på terassen och sviktande golv så vi gungade så fort de sprang förbi. Ingen direkt mysig miljö. Vi satt i 35 minuter innan någon kom för att ta vår beställning. Då säger han dessutom att vi kommer få vänta minst 45 minuter... så vi gick! Inget ställe vi behöver besöka igen!

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack Niloo79
Omdömet skrevs 10 juli 2018

Restaurangen har en trevlig innegård som är lite lugnare och som jag verkligen kan rekommendera. Jag beställde in en köttbit som jag var väldigt nöjd med. Servicen var god och vi kommer gärna tillbaka.

Datum för besöket: juni 2018
Tack Alden32

Resenärer som tittade på Calebotta Restaurant & Bar tittade också på

Split, Split-Dalmatiens län

Trogir, Split-Dalmatiens län

Besökt Calebotta Restaurant & Bar? Berätta vad du tyckte!