“Mormorn”

Piccolo Ponte
Rankad som nr 5 av 103 Restauranger i Trogir
Kök: Grill
Omdömet skrevs 17 augusti 2018 från mobil enhet

Var med min dotter hennes 2åriga son o mitt äldre barnbarn som är 11år. Blev trevligt bemötta på en gång även fast vi var tidiga. Barnen älskade deras pasta Carbonara o vi vuxna åt en fiskplatta för två som var utsökt. Jag kan verkligen rekommendera denna restaurang.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Mormornr1

Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Fantastiskt gott, här beställde vi en kött och en fisk platta vardera för 2personer
Barnen som var med tog pizza och pasta.
Bra vin. Kan varmt rekommenderas

Tack Gittan A
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

Gick dit pga placeringen på tripadvicer. Vi tyckte maten var helt ok men inget utöver det vanliga. Rejält tilltagna portioner.

Tack cc797
Omdömet skrevs 14 juli 2018

En riktigt mysig konoba i hjärtat av Trogir. Supergod mat och stora portioner, knappt någon av oss 9 i gänget orkade äta upp. Skulle gärna komma tillbaka hit!

Datum för besöket: juni 2018
Tack H5746DXlindam
Omdömet skrevs 14 juli 2018 från mobil enhet

Vacker miljö på innergård, trevligt bemötande och service, hjälp att välja från menyn. Jag blev mycket nöjd med genuin enkel och fräsch calamaris samt välgjort kroatisk mangold med potatis.

Tack Bella B

Resenärer som tittade på Piccolo Ponte tittade också på

Trogir, Split-Dalmatiens län

Besökt Piccolo Ponte? Berätta vad du tyckte!