“Fantastisk Personal”

Piccolo Ponte
Rankad som nr 9 av 99 Restauranger i Trogir
Kök: Grill
Omdömet skrevs augusti 28 2017 från mobil enhet

Fantastisk service med personal som verkligen såg till att vi gäster var nöjda samt gav oss det lilla extra! God mat och dryck! Ett ställe att varmt rekommendera att komma tillbaka till!!

Tack LGroth

Omdömet skrevs augusti 7 2016

Dom var mycket snabba med allt man beställde och personalen var trevlig och maten var riktigt bra. dom levererade vad man beställde och det ar mysigt ute. Kan snabbt bli fullbokat så kan vara värt att boka bord

Tack Mats S
Omdömet skrevs juni 23 2016 från mobil enhet

Trevlig personal, utsökta pizzor och god mixedgrill, enda minuset var att kotletterna var lite torra i mitt tycke. Men l övrigt toppen

Tack Drago P
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs juni 22 2015

Maten var utmärkt, lokala och gjorde från början.

Det var så bra bestämde vi oss för att komma tillbaka till middag nästa dag.

Det ligger på en lugn gata, och inte verkar vara en turistfälla, men äkta. The outdoor ställen är luftiga och du verkligen kan se himlen.

1  Tack Gunilla C
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs juni 22 2015

Maten var utmärkt, lokala och gjorde från början.

Det var så bra bestämde vi oss för att komma tillbaka till middag nästa dag.

Tack Gunilla C

Resenärer som tittade på Piccolo Ponte tittade också på

Trogir, Split-Dalmatiens län

Besökt Piccolo Ponte? Berätta vad du tyckte!