“Middag”

Kök: Pizza
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs augusti 1 2017 från mobil enhet

Väldigt nöjda. Snabb och trevlig service. God och vällagad mat. Jätte,jättegod pasta! Pizzan provade vi inte. Kanske i morgon :)

Tack Annikann

Omdömet skrevs juli 27 2017 från mobil enhet

God pizza, trevlig personal.Bra placering, bästa pizza i Trogir men en bit ifrån Giro i Stockholm. Rekomenderar om man gillar pizza.
Mvh zijad

Tack zijadsirovica
Omdömet skrevs juli 24 2017 från mobil enhet

Ett måstebesök i Trogir. Pizza och pasta (homemade) supergod mat. Personalen är underbar, var beredd på att ställ er i kö.

Tack ChristelSweden
Omdömet skrevs juli 4 2017 från mobil enhet

God pizza. God efterätt. Bra servering.
Jobbiga bänkar att sitta på och äta, men vad gör man inte för deras pizzor

Tack papaburning
Omdömet skrevs juni 23 2017 från mobil enhet

God pizza i gamla staden. Mycket trevlig personal och flera plus till ägaren som ville bjuda både på likör och kaffe efter maten. Och JA de tar kreditkort.

Tack Johan B

Resenärer som tittade på Pizzeria Kristian tittade också på

Trogir, Split-Dalmatiens län

Besökt Pizzeria Kristian? Berätta vad du tyckte!