“Blondie”

Kök: Från Medelhavet, Fisk och skaldjur, Kroatiskt, Grill
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 23 juni 2018 från mobil enhet

Toppen gott. Som i gammla goda dagar. Prisvärt? Ohhh yea. Bra servise och super gott vin och Tournedon magnefik

Tack papaburning

Omdömet skrevs 7 augusti 2017

Vi hade fått restaurangen rekommenderad och så låg den högt på Tripadvisor.
De var vänliga vid bokning och när vi anlände till restaurangen, även förrätten var magisk (tonfiskcarpaccio).

Efter detta var det inte många rätt, huvudrätten var okej men inte mer, servicen blev bara mer och mer nonchalant, efterrätten var under all kritik (fanns nästan inget kvar, även om det inte var allt för sent på kvällen) och vi fick vänta väldigt länge på att betala.

Tack Tomas R
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Dock precis när vi hade hänvisat till bordet kom servitören och så att bordet var bokat om 1.5 timma. Vi tänkte det skulle räcka men maten tog tid och till slut fick vi stressa oss. Mat kvalitén var fin men smaklös. Rissoto smakade vaken räka eller vin.

Tack Enrique H
Omdömet skrevs 10 juli 2017 från mobil enhet

God mat, men ganska dyrt och det kändes lite konstlat. Hade större förväntningar. Ganska små portioner.

Tack Magnus L
Omdömet skrevs 4 juli 2017

Vi år räkpasta som var ganska smaklös, men skaldjurspastan var mycket god. Ligger centralt i Trogir och har god service

Tack EVAX63

Resenärer som tittade på Konoba Trs tittade också på

Trogir, Split-Dalmatiens län

Besökt Konoba Trs? Berätta vad du tyckte!