“Frukost”

Kök: Pizza
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Jag har vart här innan på frukost väldigt gott med varmt pizza bröd. Denna gången fick jag dock kallt och hårt bröd bad om nytt då blev servitören irriterad. de va inte så trevliga när vi kom, då de sucka och tog ett djupt andetag. när vi bad om att få beställa prioritera servitören sitt morgon kaffe. förstår nu varför de var så tomt på kunder på morgonen jämfört med de två ställena bredvid man kände verkligen hur man störde personalen de ville gärna sitta med sitt morgon kaffe. Klockan va ca 09:30 på morgonen!

Datum för besöket: juli 2018
Tack Ivana Nina Z

Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Gick till Mirkec då den fått många goda omdömen. Okej mat (vi åt pizza, pasta och soppa) men verkligen inget ställe vi skulle återkomma till ytterligare en gång.

Datum för besöket: juli 2018
Tack 248anderss
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Andra besöket för vår del... Mycket nöjda med mat, dryck och service. Rekommenderas!
Pizzan smakar som i Italien

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Maria P
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Supergooood pizza. En helt fenomenal servitör, super duktig, full kontroll på beställningarna, på alla bord. Den här kommer att få flera besök av mig det är med stor säkerhet

Datum för besöket: juni 2017
Tack papaburning
Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

Vi var 6 personer som alla tog pizza. De var goda. Kanske inget över medel men helt ok. Inget ställe man går mer än 1gg till.

Datum för besöket: juli 2017
Tack 629magnusl

Resenärer som tittade på Pizzeria Mirkec tittade också på

Trogir, Split-Dalmatiens län

Besökt Pizzeria Mirkec? Berätta vad du tyckte!