“En av många "turistrestauranger"”
Omdöme om Pizzeria Mirkec

Pizzeria Mirkec
Rankad som nr 17 av 102 Restauranger i Trogir
Kök: Pizza
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 27 juni 2017 från mobil enhet

Bra service, trevlig personal och helt ok mat. Platsen och atmosfären gör upplevelsen till en fyra. Stora portioner då man går inte hungrig därifrån.

Tack Daniel R

Omdömet skrevs 9 september 2016 från mobil enhet

Åt en grekisk sallad som smakade fantastisk gott
Vännerna åt pizza o tonfisksallad o lika nöjda de
Personalen är servicemedvetna o snabba
Gå gärna hit

Tack Mikael S
Omdömet skrevs 4 mars 2016 från mobil enhet

Vi satt på uteserveringen fantastiskt väder. Vi åt pizza och spagetti marinara riktigt gott. Snabb service och mycket trevligt bemötande. Du kan även sitta inne i den smala gränden sim ligger i den gamla delen av Trogir, kan varmt rekommendetas

Tack Lena L
Omdömet skrevs 15 september 2015 från mobil enhet

Bästa pizzan!!!! Bra service, trevlig personal. Snabba med att komma med beställningen.
Trevligt belägen vid hamnpromenaden. Roligt att sitta titta på alla båtarna.

Tack Jan T
Omdömet skrevs 1 september 2015

goda pizzor ,Välj om du vill sitta i gränden eller välj den soliga ute serveringen vid vattnet,Båtarna

Tack ulf b

Resenärer som tittade på Pizzeria Mirkec tittade också på

Trogir, Split-Dalmatiens län

Besökt Pizzeria Mirkec? Berätta vad du tyckte!