“Otroligt lyxig måltid med otroligt god mat och bra service”
Omdöme om Restaurant Don Dino

Restaurant Don Dino
Rankad som nr 8 av 103 Restauranger i Trogir
Kök: Från Medelhavet, Kroatiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 19 augusti 2018 från mobil enhet

Var här med min släkt/familj på 10 pers. Otroligt god mat och snabb service! Lite lyxigare än andra restauranger i Kroatien generellt men SÅ värt det om man är trött på fish platter och mangold. Jag åt carpaccion som var GENERÖS och riktigt god. Till detta ett otroligt rosa bubbel, sedan delade jag och min bror på en fiskrätt med potatis och lite annat i form. Perfekt fisk och så mumsigt och saftigt. Till det ett jättegott vitt vin från Kroatien. Sedan en ljuvlig hallon-kaka till efterrätt med kaffe som var toppen och lite sprit. Extra-avgifterna med kuvert och så gör inget i detta fall. Otrolig service! Rekommenderas alla dagar när du vill lyxa till det lite.

Tack Cornelia B

Omdömet skrevs 17 augusti 2018 från mobil enhet

Restaurangen är ett skämt.
Maten var besvikelse , sen när kvitto kom så tog dom 60 kuna för dukningen enligt dom. För det första så var inga glas dukade när vi kom sen har jag aldrig varit med om det att dom blåser en på 60 kuna utan att berätta om det innan. Sen märkte jag att dom avvisade 2 par med barn när dom frågade om det fanns plats ,då påstod servitören att det var fullt ,jag kan säga att så var det absolut inte. Ren diskriminering mot barn familjer.

2  Tack Zlatannista
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Bra käk och bra service. Trevligt ställe som jag skulle kunna tänka mig att återvända till nån gång.

1  Tack Constancia J
Omdömet skrevs 25 juli 2018 från mobil enhet

Stannade för en middag som blev en besvikelse. De hade slut på skaldjur, en otydlig meny och tog för mycket betalt. Vi beställde sötpotatis och fick en skål med blandade potatis och sötpotatis chips. De ställde fram en korg bröd på bordet varför vi trodde det ingick till maten eftersom vi inte beställt det men det adderades på notan. Det tillkom också en summa för "couvert." Plus för en god risotto.

Tack Tobias G
Andrea M, Owner på Restaurant Don Dino, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2018

Dear Sir/Madam,

if there`s anything I`m sure about in my restaurant, it`s the top quality of the service - 100% dedication to the guest.

It would appear that you`re not used to coming to a restaurant by the end of the working hours, when most of the ingredients - freshly obtained in the morning - have already been sold out for that day. Yes, sold out, because we use only fresh ingredients, as we don`t keep frozen food.

This review of yours only serves to prove the opposite point than you`ve intended - people will see that in Don Dino they can have only fresh top ingredients with top service.

(And yes, you ate your bread and we charged you for it. Had you not eaten it, we wouldn`t have charged you.)

Thank you and kind regards,
Andrea

Omdömet skrevs 19 juli 2018 från mobil enhet

Utsökt mat och god service. Satt i gränden mellan de två torgen. Kalvrätten var perfekt tillredd precis som risotton. Hemlagade glass surprice.

Tack Pherlin

Resenärer som tittade på Restaurant Don Dino tittade också på

Trogir, Split-Dalmatiens län

Besökt Restaurant Don Dino? Berätta vad du tyckte!