“Rent och trevligt boende som passar barnfamiljer ...”
annan resenär har bokat det här boendet

Omdöme om Villa Marija

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

Charlotte ...
Nivå 2 Skribent
6 omdömen
“Rent och trevligt boende som passar barnfamiljer och andra”
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan för en vistelse i juni 2018

Huset var fräscht och mysigt, med en underbar pool. Ägaren Marija bor i huset bredvid och var mycket hjälpsam och vänlig. Vi blev bortskämda med färska fikon, hemgjord zucchinipaj och likör. Även Elida som förmedlar boendet var mycket hjälpsam och snabb att svara på frågor. Byn Svetvincenat har flera caféer/pubar och ett par restauranger, kan verkligen rekommendera pizzerian på torget, och även den medeltida ljusshowen som ges en gång i veckan i borgen. Svetvincenat ligger precis perfekt för att göra utflykter både till östra, västra och södra delen av Istrien. Kan verkligen rekommendera Villa Marija.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera