“Perfekt hus”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Villa Christian

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

15 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 hjälpsamhetsröster
“Perfekt hus”
Omdömet skrevs 22 juli 2019 för en vistelse i juli 2019

Vi var 15 personer och en hund som bodde här en vecka i juli! Huset var stort, fräscht och det fanns allt man kunde önska sig! Hade vi frågor eller behövde hjälp med något fick vi snabbt hjälp! Vår värd Christian var mycket trevlig!
Huset låg 2 km från stranden och det tog ca 20 minuter att gå in till centrum! Mataffären låg nära! Poolen till huset var bra och vi hade nära till fotboll och basketplan!
Vi rekommenderar verkligen detta boende!

Datum för vistelsen: juli 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 27 2019
Hello Maria . Thank you for your rating. You were very nice and pleasant guests. I am glad to welcome you back to my house at any time. Christian
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera