“Tråkigt men...”
Omdöme om L'insolito

L'insolito
Rankad som nr 11 av 173 Restauranger i Porec
Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Detta var 5e året i Porec för oss. För två år sedan hittade vi L’insolito och var frälsta. I år blev det inte så. Beställde capresesallad och fick en tomat skivad på tre ställen med mozzarellaost instoppad. Dåligt på riktigt. Den andra förrätten tog vi istarska plati som vi testat på alla ställen och den var ok men inte mer. Beställde prosecco när vi satte oss för att växla över till öl och vin inför varmrätterna. Det glömdes bort av personalen. Ja eller nej jag tror att vi inte återkommer på ett tag

1  Tack Magnus A

Omdömet skrevs 31 juli 2018

Restaurangen ligger fint med bord ute på trottoaren. Trevlig personal. Vi åt hamburgare med tryffel och kräftor, båda smakade bra. Mellanpriser.

Tack GabriellaSweden
Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Superbra mat, extremt god pannacotta och bra service. Äntligen ett ställe som kan göra pasta, desserter och såser! Det är verkligen en pärla i Istrien!

Tack Sarah K
Omdömet skrevs 12 augusti 2017 från mobil enhet

Bästa stället under veckan (jämn kamp mellan restaurangen på hotell Riviera). Vi tog fårost med tryffel till förätt och hemgjord pasta till huvudrätt. Allt smakade bra liksom vinet som verkligen var lokalproducerat. Endast några km från Porec. Plus till personalen också.

Tack Torbjörn H
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Vi stannade till på denna mysiga restaurang och brställde varsin Aperol spritz. Gör inte det, den spritzade inte och smakade fel.

Tack Gunnel T

Resenärer som tittade på L'insolito tittade också på

Besökt L'insolito? Berätta vad du tyckte!