“Gott men högt tryck”

Kök: Kroatiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 7 september 2017

Mycket mysigt läge och trevlig personal, även om de föreföll ganska stressade. Jag åt bland annat gnocchi med tryffel, vilket var mycket gott.

Tack davidvzimmerman

Omdömet skrevs 12 augusti 2017 från mobil enhet

Rekommenderas! Mycket god mat och trevlig personal! Vi åt t ex en delikat marulkscarpaccio och en god biff med tryffelpasta. Vi hade inte bokat men de hämtade bord och stolar. Du bör gilla att sitta längs en liten gata där folk går förbi, men det är inte något av de mest trafikerade stråken i Porec. Inte turistigt.

Tack Gunnel T
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Maten var helt ok. Ganska små portioner och dyrt. Sa att de inte kunde ta kort utan bara kontanter tills vi insisterade, då fungerade helt plötsligt internet.

Tack Robert B
Omdömet skrevs 12 juli 2017 från mobil enhet

Mycket bra restaurang med rolig och trevlig personal. Blev rekommenderad tonfisken och det är jag glad för. En av de bättre jag har ätit någonsin.

Tack Sherpa167166
Omdömet skrevs 26 juli 2016 från mobil enhet

Var inte så övertygad av kroatisk mat tills vi kom hit! Prova gärna deras kroatiska charkuterier, pasta med tryffel och biffen var också väldigt bra! Lokala proseccon och det röda vinet fick tummen upp!
Trevlig och tillmötesgående personal som gav oss tips om både mat och ställen att besöka. Hit kommer vi fler gånger!

Tack sviskon

Resenärer som tittade på Konoba Cakula tittade också på

Besökt Konoba Cakula? Berätta vad du tyckte!