“Pärla i Porec”

Kök: Kroatiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 12 augusti 2017 från mobil enhet

Rekommenderas! Mycket god mat och trevlig personal! Vi åt t ex en delikat marulkscarpaccio och en god biff med tryffelpasta. Vi hade inte bokat men de hämtade bord och stolar. Du bör gilla att sitta längs en liten gata där folk går förbi, men det är inte något av de mest trafikerade stråken i Porec. Inte turistigt.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack gunnelt

Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Maten var helt ok. Ganska små portioner och dyrt. Sa att de inte kunde ta kort utan bara kontanter tills vi insisterade, då fungerade helt plötsligt internet.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Robert B
Omdömet skrevs 12 juli 2017 från mobil enhet

Mycket bra restaurang med rolig och trevlig personal. Blev rekommenderad tonfisken och det är jag glad för. En av de bättre jag har ätit någonsin.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Sherpa167166
Omdömet skrevs 26 juli 2016 från mobil enhet

Var inte så övertygad av kroatisk mat tills vi kom hit! Prova gärna deras kroatiska charkuterier, pasta med tryffel och biffen var också väldigt bra! Lokala proseccon och det röda vinet fick tummen upp!
Trevlig och tillmötesgående personal som gav oss tips om både mat och ställen att besöka. Hit kommer vi fler gånger!

Datum för besöket: juli 2016
Tack sviskon
Omdömet skrevs 15 maj 2015 från mobil enhet

Vi hade bespetsat oss på ett trevligt besök på denna restaurang. Men när vi kom hade de glömt bort vår bokning, de skyllde dessutom på att sällskapet som "satt vid vårt bord" hade tagit för lång tid på sig. Vi återkom en stund senare - fortfarande fullt. De ställde fram ett extra bord mitt där alla sprang, inte minst personalen. Till slut fick vi ett bättre bord. Maten var bra.

Tack Henrik S

Resenärer som tittade på Konoba Cakula tittade också på

Besökt Konoba Cakula? Berätta vad du tyckte!