“Ett litet paradis”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Holiday house Luna

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

3 omdömen
3 omdömen om hotell
“Ett litet paradis”
Omdömet skrevs september 6 2016 för en vistelse i september 2016

Mycket trevligt och fantastiskt fint och välvårdat boende. Ligger dock lite långt från Porecs centrum, men oss med hund passar det utmärkt, då huset har en härlig veranda och uteplats och vi har inget behov av att vara i centrum varje kväll. Ägaren plockade ekologisk frukt från sin tomt och gav oss, var vänlig och inte påträngande alls.
Rent, fräscht, dock är Wifi knagglig inomhus, måste sitta ute för att det skall fungera riktigt bra.
Allt finns i/till huset huset, såsom kökstillbehör, städmaterial, tvättställning, parkering, air condition.
Kan varmt rekommendera detta boende.

Resegrupp: Med partner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Piro1185
Bergamo provinsen, Italien
Nivå 2 Skribent
6 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs augusti 30 2016 för en vistelse i augusti 2016

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Stanza da letto
Gillade minst: Wi-fi decentrato
Resegrupp: Vänner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
sep 17 2017
Buongiorno!
La ringraziamo della recensione. Cercheremo di migliorare il wifi. Siamo felici che abbiate passato una vacanza comfortevole. Speriamo di riavervi come nostri ospiti.
Saluti da Poreč!
Istraline
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera