“Utmärkt strandbar vid fin strand!”
Omdöme om Beach Bar Neverin

Beach Bar Neverin
Rankad som nr 39 av 107 Restauranger i Makarska
Omdömet skrevs 31 juli 2020

Strandbaren Neverin ligger fint precis vid strandkanten, och fungerade som ett utmärkt ställe för lunch med barn. Alla bord erbjöd skuggigt läge vilket gav en stunds svalka mitt på dagen.
God och prisvärd meny, trevlig och snabb personal. Stranden nedanför baren var bland de bästa i Makarska, och personalen serverade till o med dricka och mat till din plats på stranden om så önskades!
Pizzan var en klar 5:a!

Datum för besöket: juli 2020
Tack 167 833

Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Rena toaletter . Trevlig personal . Kall dryck och snabba och så bra som man kan ana . Fantastiskt läge . God pizza

Datum för besöket: juli 2018
Tack 158marianner
Omdömet skrevs 23 juli 2017 från mobil enhet

God bra lunch mat. Skönt att sitta i skuggan och få god service och ljuvligt smakande mat. Provade på både pizza o sallader. Supergott!

Datum för besöket: juli 2017
Tack pluggmorsan
Omdömet skrevs 4 augusti 2016 från mobil enhet

Skönt med att ligga på stranden under deras parasoll och njuta av det fina vattnet. Kyparen kommer rätt så ofta ner till stranden och hämtar förfriskningar.
Att ta sardeller som ett mellanmål passar perfekt, gott bevanda och mycket trevligt personal.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack uppsalamostar
Omdömet skrevs 12 augusti 2015 från mobil enhet

En härlig restaurant där det blev lunch 6 av 7 dagar. Ypperlig, vänlig och snabb service. Priserna var mycket humana och menyn bra. Till rest. hörde en liten bit strandremsa där det fanns solsängar med parasoll till bra pris och även där sköttes servicen strålande. Klart värt ett stopp och besök. En bra badhörna som är lite lugnare. Glöm inte ta med eller köpa badskor bara. Gäller hela Makarska. Jag kommer tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2015
1  Tack KessSmitten

Resenärer som tittade på Beach Bar Neverin tittade också på

Makarska, Split-Dalmatiens län

Besökt Beach Bar Neverin? Berätta vad du tyckte!