“En mysig och riktigt trevlig lägenhet.”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Alla senaste på svenska
Peter H
1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“En mysig och riktigt trevlig lägenhet.”
Omdömet skrevs 2 november 2018 för en vistelse i juli 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

En mycket trevlig och fräsch lägenhet med bra läge. En jättetrevlig värd som snabbt hjälper till vid behov.
Inte alltför långt från stranden och strandpromenaden men ändå i ett lugnt och skönt område. Bra för det lite större sällskapet . Det finns tre sovrum på två plan.Stort härligt kök på nedre plan. Balkong på båda planen. Rent ,snyggt och trevligt möblerat. Riktigt fin utsikt från övervåningen. Parkeringsplats till varje lägenhet.Lägenheten ligger vid norra infarten till Makarska och det är lätt att ta sig dit både till fots och bil. Det finns både pub, affär och bageri inte så långt bort.
En solklar favorit i vår familj.

Datum för vistelsen: juli 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Poznan/Poland
Omdömet skrevs 6 februari 2014 för en vistelse i augusti 2013
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: augusti 2013
Standard Rum
Läge Renlighet
Incheckning/reception
Skulle jag rekommendera den här semesterbostaden till en nära vän?
Rekommenderas för:
En romantisk resa Lyxtörstande resenärer
Luttrade resenärer
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera