“Den bästa smakupplevelsen hittills! ”
Omdöme om Stari Mlin

Stari Mlin
Rankad som nr 32 av 107 Restauranger i Makarska
Kök: Modernt
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Deras Phad Thai är helt himmelsk!
Jag åt en kryddstark med kyckling och min man en mild med räkor. Helt perfekta!

Datum för besöket: juli 2020
Tack catrins2017

Omdömet skrevs 15 augusti 2019 från mobil enhet

Skulle ge denna restaurang minus om jag kunde. Fruktansvärt otrevlig personal. Förstår att de var stressade i deras halvfulla restaurang men det kostar inget att vara trevlig. Tre sällskap lämnade under loppet av en timme. Maten var extremt överprisad för det vi fick. Skulle aldrig rekommendera någon att gå hit.

1  Tack agnesul
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Trevligare ställe än restaurangen mittemot som skulle vara mycket bättre!
God mat och härlig atmosfär

Tack 675magnusl
Omdömet skrevs 3 augusti 2019 från mobil enhet

Denna restaurang var i särklass det sämsta jag någonsin varit med om.

Det enda positiva var att inredningen såg riktigt mysig ut. Men utöver det hade vi inga positiva upplevelser tyvärr.

Maten stämde inte överens med beskrivningen på menyn, vi fick vänta ca 50 min på vår mat, drinkarna var inte bra gjorda (beställde våra standard favoriter som vi gjort många ggr).

När vi förklarade hur missnöjda vi var för kyparen så blev han bara irriterad och var inte alls service minded at all.

Priserna matchade inte alls kvaliteten på maten.

Man kunde tro att en restaurang med apollos stämpel skulle ha en viss standard.

Otroligt missnöjd upplevelse och framförallt missnöjd med hur dåligt kyparen behandlade oss.

Under kvällen såg vi även andra kunder också bli besvikna över sina upplevelser, några blev bortglömda helt och deras mat var inte ordentligt lagad så de fick små choklad smoothie shots som kompensation.
Vi fick istället enbart dålig behandling.

Rekommenderas absolut inte.

Tack catlinae
Omdömet skrevs 1 augusti 2019 från mobil enhet

Åt här under kvällen med en vän. Först och främst fick vi vänta otroligt länge på maten, närmare 45-55 minuter. Sedan när maten väl kom noterade vi att mängden mat (beställde skaldjur) var lite. Fyra räckor med potatis var ingenting man blev mätt på. Maten och drinkarna höll tyvärr inte måttet och väldigt mycket överpris. Vi informerade personalen om detta som spydigt svarade tillbaka med diverse ursäkter. Skulle inte rekommendera er att gå hit tyvärr!

Tack carolineaamira

Resenärer som tittade på Stari Mlin tittade också på

Makarska, Split-Dalmatiens län

Besökt Stari Mlin? Berätta vad du tyckte!