Hotel Biokovo(Makarska)
Hotel Park(Makarska)
Rosina Hotel(Makarska)
  • Fri parkering
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 198 US$/natt.

Hotel Osejava(Makarska)
Hostel Makarska(Makarska)(Mycket prisvärt!)
Hotel Rivijera(Makarska)
  • Fri parkering
Omdömet skrevs 9 oktober 2017

Bra på många sätt. Stort rum med trevlig balkong (delvis havsutsikt). Frukosten innehöll det mesta man kan tänka sig men var rörigt upplagd och matsalen var extremt stimmig, det var skönt de dagar då det gick att sitta utomhus. Tyvärr bara öppet till kl 10 vilket är i tidigaste laget om man vill träna före frukost utan att stiga upp i ottan. Dessutom började de alltid plocka undan kring 9.45 så det gällde att vara där före för att inte bli utan mat. Hotellet är praktiskt beläget vid strandpromenaden så det är enkelt att gå till stranden. Det finns gott om ställen att sola på annars på hotellet, antingen vid poolen eller på flera terrasser. Gymmet är ganska välutrustat men inte så stort. Inomhuspoolen var bra men tyvärr invaderades den av en skolklass precis när vi var där så det var väldigt synd. Fick väldigt bra massage i Wellness center. Wi-fi fungerade inte bra på rummet.

• Bodde här: september 2017, reste med familjen
Tack ilbombo
Omdömet skrevs 28 september 2017 från mobil enhet

Bokade ett rum med stor terass och havsutsikt. Rummet leve upp till förväntningarna, egna solsängar och jättefin utsikt. Hotellet har trevlig personal och de är väldigt hjälpsamma. Kommer definitvt att bo på detta hotell igen.

Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack Sofia T
Omdömet skrevs 23 september 2017 från mobil enhet

Vi har bott i en vecka och tycker att det varit toppen. Bra frukost! Mycket bra personal. Minus är att sängarna är lite hårda och kudden var väldigt kompakt, så packa med egen kudde. Rent och snyggt, ja helt enkelt ett toppenhotell!!

Bodde här: september 2017
Tack Anna-Maria L
Omdömet skrevs 17 augusti 2017

Stort, trevligt, rent o snyggt, fint bemötande, fina o tysta rum med ac son verkligen fungerade. Fin frukostbuffe och prisvärd kvällsbuffe (halvpension). Perfekt läget till hela Makarska. Ej sandstrand, småstenig medn helt ok. Kristallklart vatten.

• Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack ASatilaH
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Andra gången jag besöker Meteor.
Superbra läge. Vacker utsikt från ballkongen. Lite trångt rum och andra gången luktade rök på rummet.
Fin pool men lite trångt vid högsäsong.
Många fina aktiviteter. Bra frukost (Hade bara frukost )
Kan rekommenderas
Behöver dock lite renovering.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack annsofievictoria