“Bästa restaurangen!”
Omdöme om Hrpina

Hrpina
Rankad som nr 1 av 91 Restauranger i Makarska
Omdömet skrevs oktober 18 2017 från mobil enhet

Oslagbart bra var vårt besök på denna sköna trevliga resturang. Väl värt att köa till! Kommer äta där igen nästa gång.

1  Tack UMac46

Omdömet skrevs oktober 1 2017 från mobil enhet

Liten, supermysig restaurang. Jättegod mat, stora portioner, vällagat från grunden och personalen är supertrevlig!
Går gärna hit igen! :)

1  Tack evelinamartinsson
Omdömet skrevs september 29 2017 från mobil enhet

Fantastiskt bra fisk- och skaldjursspett samt grillade räkor. Jättetrevlig servitör och bra stämningöver förväntan!

1  Tack Eva Ö
Omdömet skrevs september 24 2017 från mobil enhet

Mysigt ställe i "stan". Väldigt god mat. Åt där två kvällar under veckan. Personalen var rolig och snabb i replikerna. Vi åt bl a grill plate, musslor, pizza, seafod plate och carbonara och var nöjd med samtliga. Mycket mat för pengarna.

Tack Anette H
Omdömet skrevs september 19 2017 från mobil enhet

Vill du äta här ska du se till att boka bord i förväg. Det må se ut som ett enkelt ställe utifrån och syns knappt från huvudgatan, men detta ställe levererar mat av hög klass och servicen är topp. Hit går du om du vill äta riktigt bra skaldjursmat eller kött.

Tack Ida L

Resenärer som tittade på Hrpina tittade också på

Makarska, Split-Dalmatiens län

Besökt Hrpina? Berätta vad du tyckte!