“lugnt, mysigt och personligt i lite by på landet”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Mycket bra - baserat på 1 omdöme

Omdömen från våra medlemmar

TripAdvisor-medlem
1 omdöme
“lugnt, mysigt och personligt i lite by på landet”
Omdömet skrevs 13 augusti 2017 för en vistelse i juli 2017

Fint boende uppdelat på två hus. Vi var fyra vuxna och fem barn. Utrymmet upplevdes väl anpassat för oss eller kanske ytterligare en person. Är man fler än tio personer blir det trångt. Huset ligger inte långt ifrån motorvägen, men det störs man inte det minsta utav. Som gäst bemöts man med fantastisk gästvänlighet.
Husen ligger väldigt mysigt i en liten by. Närmaste samhälle (ca 5 km) Sestanovac erbjuder enklare bekvämligheter såsom mindre mataffärer, slaktare och brödförsäljning.
Vistelsen kräver att man har bil för att ta sig till havet, affärer, sevärdheter med mera.
Många olika möjligheter till havsbad inom 20-40 minuter med bil. Kommersiella sten-stränder mot Makarska och fina naturstränder närmare Omis.
Omis rekommenderas som utflyktsmål. Väldigt fin stad med bra restauranger och med spännande historia vid Certina floden. I direkt anslutning till Omis finns även fina sandstränder som erbjuder mer plats än tidigare nämnda.
Ca en timme i bil till den vackra nationalparken Krka.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera