“Bästa matupplevelsen i Makarska!”

Tempera Streetfood & Bar
Rankad som nr 2 av 112 Restauranger i Makarska

Helt klart den bästa matupplevelse vi hade i Markarska.
Min sambo tog Lamborghini och den var helt fantastisk!
Jag tog Sea & bass vilken också var jätte god.
Måste beställa bord innan då denna restaurang är väldigt populär.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack AndersJackie

Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Fullsatt så har du ej bokat rekommenderas att boka innan, fick erbjudande att vänta och vi hade tur att få bord snabbt, såg andra som väntade över en timme men gav upp. När väl till bords var personalen trevlig och gav härlig beskrivning av maten. Dock lååång tid mellan förrätt och huvudrätt utan någon uppvaktning med erbjudande om påfyllning då våra glas stod tomma.
Maten var ljuvlig och uppläggningen dunder! Stora portioner. Rekommenderar verkligen men boka bord innan!

Datum för besöket: juni 2021
Tack jonny B
Omdömet skrevs 23 juli 2021

Fantastiskt ställe med mat som sticker ut från de övriga restaurangerna i Makarska. Är ni i krokarna gå hit ni kommer inte bli besvikna. Kom bara ihåg att boka bord!!!

Datum för besöket: juli 2021
Tack M2840TNlindaa
Omdömet skrevs 12 juli 2021

Helt fantastisk mat. Miljö, musik, personal och service var också helt otroligt bra. Rekommenderar starkt!

Datum för besöket: juli 2021
Tack ennan2017
Omdömet skrevs 1 oktober 2020 från mobil enhet

Bland det bästa jag ätit på länge.
Fantastiskt gott och underbart presenterat, serveringen var både kunnig och väldigt trevliga. Men
Allt som allt en upplevelse! det var inte en slump att vi valde att äta där nästan alla kvällar under vår vistelse

Datum för besöket: september 2020
Tack schylan

Resenärer som tittade på Tempera Streetfood & Bar tittade också på

Makarska, Split-Dalmatiens län

Besökt Tempera Streetfood & Bar? Berätta vad du tyckte!