“Fantastisk personal”

Kök: Italienskt, Kroatiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Ganska enkel men väldigt vällagad och god mat
Supertrevlig personal på ett genuint och äkta sätt
Går gärna dit igen

Tack petrawallin

Omdömet skrevs 28 juni 2018 från mobil enhet

Fint trevlig stämning vi var i hvar i en vecka och besökte flertalet gånger. Alltid lika nöjda. Underbart!

Tack Gabbe N
Omdömet skrevs 26 juni 2018 från mobil enhet

Bra pasta och pizza, trevliga kypare. Lite tjocka pizzor men vällagat. Lite lägre priser än snittet i Hvar.

Tack Thomas L
Omdömet skrevs 25 september 2017 från mobil enhet

Värdinnan vi hyrde av rekommenderade denna restaurang och sa att den är känd bland ortsborna för sin fantastiska lasagne. Den var fantastisk! Bra service, trevlig miljö. Trevlig och service medveten personal. Även pizzorna var fantastiska och allt till bra priser. Kan inget annat än varmt rekommendera denna restaurang.

Tack Titti U
Omdömet skrevs 8 september 2017 från mobil enhet

Jag tycker detta är den bästa restaurangen på Hvar. Den har flyttat. Låg innan på torget men nu fått så mycket bättre lokaler. Super mysigt. Jätte god mat, trevlig personal och jätte bra service. Vi åt pasta och en pizza som va super goda. De har en jätte härlig tak terass som man sitter och äter på även en nedre våning så där e bra med sitt platser.

Tack Pajo73

Resenärer som tittade på Pizzeria Mizarola tittade också på

Hvar, Hvar Island

Hvar, Hvar Island

Besökt Pizzeria Mizarola? Berätta vad du tyckte!