Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (392)
Filtrera omdömen
392 resultat
Medlemsbetyg
103
172
67
35
15
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
103
172
67
35
15
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
510 av 392 omdömen
Omdömet skrevs 29 juli 2017

Ett jättefint hotell med en fin frukost . Rummen är fina . Vi hade betalt extra för havsutsikt och visst fick vi det men det hade varit bättre om inte det fanns så mycket träd innan synen nådde havet . Hotellet ligger nära själva centrum fast det krävs lite ork eftersom det är lite backigt där .
Det största problemet var trots att vi älskar att vara vid havet vilket vi var de flesta dagarna var poolen på området . Hög musik , en massa ungdomar som både badade och hällde öl i poolen . Skränigt . Och på morgonen passade folk på att paxa solstolar så att det inte fanns till alla . Priserna på ön var mycket dyra jämfört med fastlandet annars en mycket trevlig stad ( mysig) . Man får vara uppmärksam på vissa restauranger där man får lite mat och dyrt .

Tips för att välja rum: Ju högre upp desto bättre
  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack Pellee1
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SuncaniHvarHotels, General Manager på Pharos, Hvar Bayhill Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2017
Google-översättning

Dear Valued Guest,

Thank you for sharing your experience with us of your recent stay at Pharos, hvar bayhill hotel.

We are pleased to hear you enjoyed our modern and newly renovated room. We are fortunate to be located in a beautiful secluded pine tree forest, yet only five minutes walking distance from the city center of Hvar and the seashore, however we understand our hilltop location may not be ideal for all. Your constructive comments regarding the pool are and music are noted.

We sincerely welcome you back to our hotel on your next visit to Hvar, so we can provide you with a much more satisfying experience.

Kind Regards,
Pharos Team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 juli 2017 från mobil enhet

Ett nybyggt mycket fräscht hotell, mycket välstädat, fint poolområde, trevligt bemötande från personalen och en riktigt bra frukost buffé. Hela hotellet är väldigt fint inrett.
Det enda negativa var att vårt dubbelrum var i minsta laget, de andra rummen såg större ut.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Seger77
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SuncaniHvarHotels, General Manager på Pharos, Hvar Bayhill Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 juli 2017
Google-översättning

Dear Valued Guest,

Thank you for sharing your review of your recent stay at Pharos, hvar bayhill hotel with us and our TripAdvisor community.

We are pleased to hear that your stay with us was positive and that you enjoyed your room with its smart design and unique amenities and features. Moreover, we are happy to hear your positive comments regarding our rich breakfast buffet and are pleased to read your positive comments about our staff who were attentive to your needs.

We sincerely welcome you back to our hotel on your next visit to the city.

Kind Regards,
Pharos Team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 juni 2017 från mobil enhet

Ett helt ok medelklasshotell. Ca 15 min promenad till Hvar stadskärna. Det enda störande var musiken vid pool och poolbaren som hade för hög volym och vände sig till gästkategorier med ålder 18-22. Entonigt o variationslöst och tog bort känslan från en härlig utsikt över öar och inlopp till Hvar hamn. Bra service med transport av bagage till hamn/katamaran vid avresa.

Bodde här: juni 2017
Tack Kjell K
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SuncaniHvarHotels, General Manager på Pharos, Hvar Bayhill Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2017
Google-översättning

Dear Valued Guest,

Thank you for sharing your experience of your recent stay at Pharos, hvar bayhill hotel with us on TripAdvisor.

Constructive remarks from guests is welcome and your comments regarding the music are taken into account. We are sorry that this disrupted your stay and that you were not able to fully enjoy our modern hotel and its vast amenities.

We nevertheless warmly welcome you back to our hotel so we can reinstate your trust in us.

Kind Regards,
Pharos Team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 juli 2016 från mobil enhet

Vi bodde här i tre nätter. Hotellet är nytt, modernt och fräscht. Blandad ålder på gästerna men mest yngre. Bland personalen är alla dock i 20-årsåldern. Tyvärr så är det mycket som är rörigt. Frukosten är god och varierad men det är ändå kaosartat. Saker tar slut (skedar, koppar, yoghurt, kaffemaskin går sönder osv.) och man får stå och vänta. Det verkar som om det behövs bättre struktur och arbetsfördelning bland personalen. Samma gäller restaurangen. Ingen i personalen kommer ut och tar beställning utan man får gå själv och haffa någon och sedan vänta 1 timme på att ens få sin dricka. Det spelas hög musik vid poolen och sitter man i restaurangen så hör man två olika typer av musik. Dvs. det går inte att ta det lugnt förutom på sitt hotellrum. Rummen är jättefina men dock rätt trånga badrum.

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack emnamne
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SuncaniHvarHotels, General Manager på Pharos, Hvar Bayhill Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 juli 2016
Google-översättning

Dear Valued Guest,

Thank you very much for sharing your experience at the Pharos, hvar bayhill hotel with us and our TripAdvisor followers.

In regards to your comment on breakfast, we have informed our management team and they are currently investigating the issue and making any adjustments necessary in order to strive to improve for your future visits.

As for your comment on our restaurant, we have forwarded your comment to our management team and they will be discussing this issue at our next staff meeting, as this does not comply with hotel policy.

We would like to thank you for your valuable suggestions when it comes to our music, and we have alerted our IT team, who are currently looking into the situation and making adjustments as needed.

In response to your comment on our rooms, we strive to be very transparent when it comes to their representation, and all photos and dimensions are available for our guests to view before making a booking.

We hope that besides these inconveniences you enjoyed your stay on Hvar and its excellent surroundings and that you will give us the opportunity to be your hosts again on your next visit to the city.

Kind regards,
Pharos Team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 1 oktober 2018

  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen