Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 383)
Filtrera omdömen
2 383 resultat
Medlemsbetyg
796
843
462
160
122
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
796
843
462
160
122
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
38 av 2 383 omdömen
Omdömet skrevs 28 maj 2018

Fantastiskt Hotel på gångavstånd till Hvar, 10 min på strandpromenaden och du är i Centrum av Hvar. Hotellet har alla faciliteter och ett fint poolområde, även möjlighet till bad i havet alldeles intill. Personalen mycket trevlig och hjälpsam

Rumstips: Många planteringar omkring rummen i bottenplan, bo högre upp för bättre utsikt men det inverkar på priset.
Datum för vistelsen: maj 2018
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Rum
    • Service
Tack thomas19572015
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 september 2017

Mycket bra läge utmed strandpromenaden! Rent och snyggt överallt. Rummen komfortabla med sköna sängar. Mycket bra frukost i en stor matsal, kändes aldrig trångt.
Ligger ca 15 minuters promenad från gamla staden med alla restauranger. Stort pool område. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: juli 2017
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Tack Tottemalm
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

Hotellet har perfekt läge nära både bad och stad. Fint poolområde och smidigt system att alltid kvittera ut rena badhandukar. Bokade en svit och rummet var välstädat, fräscht med väldigt bra luftkonditionering. Frukosten har det mesta man kan tänka sig och trevlig personal.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Restyp: Reste med familjen
Tack zero2008
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Vi bokade och betalade för en svit med havsutsikt men fick balkong mot en trafikerad väg på baksidan. Trötta efter att ha bilat ned så orkade vi inte klaga. Vet inte om Booking eller hotellet kan klandras för detta men balkongen gick inte att använda.

Fantastiskt poolområde och lagom djup pool vilket gjorde att vi inte behövde ha järnkoll på vår 7-åriga dotter. Många festprissar på hotellet som inte vaknar till förrän till lunch vilket gjorde att det alltid fanns lediga solstolar (utom i första raden som blir bokad väldigt tidigt).

Underbar och väl tilltagen frukostbuffé med stort utbud. Gott om plats i matsalen även om man kommer först vid kl 9.

Väldigt trevlig och serviceminded personal!

Läste någonstans att hotellet renoverats 2007 och det stämmer inte. Badrummet var i typisk 80-talsstil och naturligt och oscharmigt slitet. Dåliga avlopp och fuktskador som på dörren reparerats med silvertejp (!). När vi släppte ut vattnet från badkaret kom det upp ur avloppet i badrumsgolvet och vi lyckades med handdukar förhindra att det kom ut vatten i sovrummet. Känns jättekonstigt att vi betalade 3500 kr per natt för detta.

Rummet sänkte tyvärr hela upplevelsen men med ett bättre rum och mer adekvat pris så skulle det nästan bli full pott för hotellet.

Datum för vistelsen: juli 2017
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack Domerov
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SuncaniHvarHotels, General Manager på Amfora Hvar Grand Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2017
Google-översättning

Dear Valued Guest,

Thank you for sharing your positive review with us of your stay at Amfora, hvar grand beach resort.

We are happy that you enjoyed your stay with us and thank you for your compliments. However, we are sorry to hear of the inconveniences you have encountered. Please be kindly informed that our hotel was in deed renovated as you mentioned. Moreover, your feedback is very important to us and we will discuss your comments internally with the relevant departments.

We sincerely welcome you back to our hotel on your next visit to island Hvar.

Kind Regards,
Amfora Team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 augusti 2017

Rummen levde inte upp till priset och personalen i receptionen var snorkig och arrogant. Den personal som utmärkte sig och var trevligast var städpersonalen. Ok frukost men inget speciellt. Gymmet hade inte AC och fläktar och var öppen väldigt begränsad tid. För att vara ett sådant dyrt hotell så låg inte service i nivå med priset

Det fanns inte ens solstolar till alla varje dag

Datum för vistelsen: juli 2017
  • Restyp: Reste med familjen
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack Karhse
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SuncaniHvarHotels, General Manager på Amfora Hvar Grand Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2017
Google-översättning

Dear Valued Guest,

Thank you for sharing your review of your recent stay at Amfora, hvar grand beach resort.

We are saddened that you did not enjoy your overall time with us and are regretful to hear your remarks on our service and staff. We have shared your notes with our team to ensure improvement is made on all mentioned accounts.

We sincerely welcome you back to our hotel so we can provide you with a much more satisfying experience.

Kind Regards,
Amfora Team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen