“Gott, snabbt och korrekt”
Omdöme om Pizzeria Kogo

Pizzeria Kogo
Rankad som nr 57 av 163 Restauranger i Hvar
Omdömet skrevs 7 april 2018 från mobil enhet

Enklare turisträtter mitt på torget. Servicen är snabb och priserna helt okej. Inte mycket vegetariskt, eller veganskt dock.

Datum för besöket: april 2018
Tack Martin B

Omdömet skrevs 20 september 2017 från mobil enhet

Positivt var att de inte har stängt mitt på dagen. Vilket flera restauranger har. Bra mat. Lagom portioner. Något surmulen servitör. Men en mat som var ok men ingen sensation.

Datum för besöket: september 2017
Tack tittiu2015
Omdömet skrevs 24 augusti 2016 från mobil enhet

Vi beställde gnocchi med prosciutto och ost och carbonaran. Själva gnocchin var helt ok men det var bara gnocchin, några prosciuttobitar och en halv smält ost över allt. Det var alldeles för fett och oaptitligt. Carbonaran var inte något speciellt, ganska smaklös. Personalen var otrevlig och dom vägrade servera kranvatten. Dyrt för dålig tråkig mat.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Appeljuice
Omdömet skrevs 5 juli 2016 från mobil enhet

Vi åt middag en kväll och lunch dagen efter. Goda pizzor och sallader. Servicen var kortfattad men proffsig. Man kände sig välkommen och viktig som gäst. Verkar vara en god stämning på restaurangen bland personal som även påverkar gästerna positivt. Kan helt klart rekommenderas starkt.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Pär J
Omdömet skrevs 3 juli 2016 från mobil enhet

Vi var där för att äta och kolla på fotboll en kväll under EM. Det var fullt med folk men trots det var servicen bra och trevlig! Maten var god men rekommenderar att leta er lite längre upp i de mycket trevligare gränderna.

Datum för besöket: juni 2016
Tack mialej

Resenärer som tittade på Pizzeria Kogo tittade också på

Hvar, Hvar Island

Hvar, Hvar Island

Besökt Pizzeria Kogo? Berätta vad du tyckte!