“Fru”

Kök: Italienskt, Från Medelhavet, Kroatiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 13 oktober 2017 från mobil enhet

Mysig och trevlig restaurang i hamnen med god mat och humana priser! Trevlig serviceinriktad personal! Beställde tonfisk och schaslik ( köttspett), jättegott! Rekommenderas!

Tack Tulli S

Omdömet skrevs 11 september 2017 från mobil enhet

Under vår vecka åt vi här flertalet gånger. Maten är väldigt god och personalen är trevlig. Hit är ett måste

Tack Carola E
Omdömet skrevs 24 augusti 2017 från mobil enhet

God mat, elegant miljö, bra och personlig service. Ingen turistfälla som många andra ställen. Rekommenderas!

Tack pehrma
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Beställde ostron till förrätt. Mycket goda. Sedan bl. a. grillad bläckfisk. Den kom in slafsigt serverad och bara delvis grillad. När man bet igenom huvudet sprutade rå saft ut ögonen och hela kroppen var delvis rå. Blev illamående efteråt. Riktigt dåligt.

Tack Markus Ö
Omdömet skrevs 8 juni 2017 från mobil enhet

Bra atmosfär och bra/billig mat. Mycket trevlig personal. Läget nere vid småbåtshamnen är fantastisk.

Tack Peter E

Resenärer som tittade på Dalmatino tittade också på

Cavtat, Konavle

Besökt Dalmatino? Berätta vad du tyckte!