“God pizza och vacker miljö”
Omdöme om Posejdon

Posejdon
Rankad som nr 6 av 45 Restauranger i Cavtat
Kök: Kroatiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Utsikten från terassen är fantastisk. Pizzan var mycket god, med ett välgjort botten. Caesarsalladen var också fräsch.

Tack iamarialang

Omdömet skrevs 27 juni 2017 från mobil enhet

Bra mat med alternativ för alla i en barnfamilj. Prisvärt och fint läge nära vattnet. Vi testade bl.a. Pizzor och R
äkor med ris.

Tack Niklas G
Omdömet skrevs 8 maj 2017

En liten oas som vi besökte många gånger. Mycket god mat, gott vin och god öl. Personalen supertrevlig. Tjejerna fick till och med varsin avskedpresent sista kvällen i form av en handbroderad tygduk, och så utbyttes det kramar. Vill ni ha en rofylld och romantiskt miljö direkt vid havet, så gå dit på kvällarna. Jag lovar att ni blir nöjda.

Tack Sandvikslasse
Omdömet skrevs 12 september 2016 från mobil enhet

Otroligt god mat och härlig atmosfär. Detta var favoritstället under hela resan, där vi ät flest gånger.

Tack Petter L
Omdömet skrevs 9 september 2016

Fint och vackert ställe med en fantastisk solnedgång . Gott vin och bra mat för många smaker. Trevlig personal .

Tack anette891

Resenärer som tittade på Posejdon tittade också på

Cavtat, Konavle
Cavtat, Konavle

Besökt Posejdon? Berätta vad du tyckte!