Caffe Bar Kala– HAR FLYTTAT
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Bästa ställer i Bol

Supermysigt ställe att ta en kaffe, öl, färskpressad juice eller något annat gott! Vårt ... läs mer

Omdömet skrevs 7 augusti 2017
annettel492
från mobil enhet
Utmärkt lokal bar några steg från centrum

Omdömet skrevs 24 juni 2017
peterstark72
Malmö, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 74 omdömen

Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Denna mycket slappa och lugna bar några meter från centrum är min favoritplats i Bol. Barnen komponerar sina egna smoothies. Jag tog en mycket fin mojito som verkligen smakade som den skulle. Stämningen är niiiiiice och man kan verkligen softa här en hel dag. Utsikten är vacker ut över havet.

Datum för upplevelsen: juni 2017
Tack peterstark72
Omdömet skrevs 25 september 2016

Det här är bra! Jag hade kunnat stanna ett par dagar extra på semestern i Bol för att få hänga mer på denna kaffebaren. Vi hade turen att bo i kvarteret bredvid och drack kaffe här.
Ett stenkast från centrum. Genuint. Mysigt. Gott.
Fantastisk utsikt över havet.
Vi älskade hunden Frenk som var med personalen nästan varje dag.
En blandning i åldrar på gästerna, från små bebisar med sina föräldrar till pensionärer i kvarteret.
Underbar oas. Missa inte detta i Bol. Leta upp det!

Vi var här på morgonen och dagtid. Jag fick intrycket att det även är bra kvällstid.

Datum för upplevelsen: augusti 2016
1  Tack allaroundtheworld200
Omdömet skrevs 9 september 2016 från mobil enhet

Goa drinkar och trevlig personal! Rolig toa med ett fotbollsmål i! Tyst och lugnt! Ett bra ställe att slappna av några timmar!

1  Tack Viktor S
Omdömet skrevs 6 september 2016 från mobil enhet

Trevlig personaler. Får man skällskap av ägerare hunden . Tror hunden heter Kala. :) fikade där.....

3  Tack 950ther_seb
Omdömet skrevs 18 juli 2016

Ligger nära där jag brukar bo i Bol. Snabb service. Bra kaffe för att vara Kroatien. Servicen är snabb och proffesionell. Inte så mycket "smalltalk" men i stället går det som sagt fort.

1  Tack torbj_rn_2016