Hotel Villa Daniela
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 205 US$/natt.

• Pool
Vallum Apartments(Bol)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Litet och mysigt hotell nära till stranden. Hotellfrukosten var riktigt bra med ett stort utbud. Personalen tog sig tid att besvara våra frågor samt om historien på ön. Litet minus var att wifi't på hotellet krånglade, men det kan man leva med.

Här kommer jag bo nästa gång jag besöker Bol.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Alexander N
Omdömet skrevs 2 juli 2017 från mobil enhet

Betyget dras framförallt ner för det är rökare ÖVERALLT! Även fast det finns skyltar med "rök ej här" gör alla det ändå, även personalen. Rummen var dåligt städade trots att hotellet har daglig städning.
Personalen vid frukosten var trött och det var ofta det saknades frukt eller pålägg.
Centralt hotell, toppen med pool.

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack Alexander L
Omdömet skrevs 8 juni 2017 från mobil enhet

Perfekt läge nära både centrum och Zlatni rat. Trevlig personal och god kontinental frukost. Vi var mycket nöjda med vårt val av hotell och kan rekommendera Villa Daniela med tanke på framför allt läget och priset. Vi stannade längre än vi från början hade planerat.

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack j0ju85
Omdömet skrevs 23 juni 2016

Vi stannade 11 nätter och blev bara mer och mer nöjda med vår vistelse. Trevligt lagom litet familjehotell med service 24 timmar om dygnet.
Mycket prisvärt hotell som vi kommer återvända till.
Liten men ren och fin pool och solstolar utställda på ett sätt att det kändes glest och lagom avskilt som vi utnyttjade några dagar då vädret var skiftande och man då inte behövde slösa pengarna på solstol på stranden.
Rent och snyggt med allt du behöver och bra dusch och badrum.
Det enda lite negativa vii kunde hitta var klen air-condition på rummet och att fläkten i badrummet för lite väl högt ljud då kullagret är på upphällningen. Går utmärkt att ha fönster och dörrar(vid balkong) öppna på natten då det är lugnt utanför.

Tips för att välja rum: Rummet vi hade med balkong mot havet var väldigt trevligt.
  • Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack rolanda328
Omdömet skrevs 25 juni 2015 från mobil enhet

Vi bodde här 9 dagar i början på semestern. Mysigt och småskaligt. Trevlig personal som är hjälpsamma och tillmötesgående. Fina rum med utsikt från balkongerna. Läget är perfekt mitt emellan staden Bols centrum och Zlatni Rat.

Bodde här: juni 2015, reste med vänner
1  Tack Björn P