“Trevlig hotell med fungerande ac!”
Omdöme om Hotel Villa Daniela

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 5 sidor till!
Hotel Villa Daniela
Rankad som nummer 7 av 12 hotell i Bol
Omdömet skrevs augusti 18 2017

Trevligt litet hotell med mycket bra läge nära centrum! Fungerande ac! Tyvärr frukosten var besvikelse! Rent och trevlig personal. Bra ställe för att sova över, man är ändå ute hela tiden! Jag var mycket nöjd med val av hotellet.

• Bodde här: Augusti 2017, reste ensam
Tack Antek59

Omdömet skrevs juli 25 2017 från mobil enhet

Litet och mysigt hotell nära till stranden. Hotellfrukosten var riktigt bra med ett stort utbud. Personalen tog sig tid att besvara våra frågor samt om historien på ön. Litet minus var att wifi't på hotellet krånglade, men det kan man leva med.

Här kommer jag bo nästa gång jag besöker Bol.

Bodde här: Juli 2017, reste med familjen
Tack Alexander N
Omdömet skrevs juli 2 2017 från mobil enhet

Betyget dras framförallt ner för det är rökare ÖVERALLT! Även fast det finns skyltar med "rök ej här" gör alla det ändå, även personalen. Rummen var dåligt städade trots att hotellet har daglig städning.
Personalen vid frukosten var trött och det var ofta det saknades frukt eller pålägg.
Centralt hotell, toppen med pool.

Bodde här: Juni 2017, reste som ett par
Tack Alexander L
Omdömet skrevs juni 8 2017 från mobil enhet

Perfekt läge nära både centrum och Zlatni rat. Trevlig personal och god kontinental frukost. Vi var mycket nöjda med vårt val av hotell och kan rekommendera Villa Daniela med tanke på framför allt läget och priset. Vi stannade längre än vi från början hade planerat.

Bodde här: Maj 2017, reste som ett par
Tack j0ju85
Omdömet skrevs juni 23 2016

Vi stannade 11 nätter och blev bara mer och mer nöjda med vår vistelse. Trevligt lagom litet familjehotell med service 24 timmar om dygnet.
Mycket prisvärt hotell som vi kommer återvända till.
Liten men ren och fin pool och solstolar utställda på ett sätt att det kändes glest och lagom avskilt som vi utnyttjade några dagar då vädret var skiftande och man då inte behövde slösa pengarna på solstol på stranden.
Rent och snyggt med allt du behöver och bra dusch och badrum.
Det enda lite negativa vii kunde hitta var klen air-condition på rummet och att fläkten i badrummet för lite väl högt ljud då kullagret är på upphällningen. Går utmärkt att ha fönster och dörrar(vid balkong) öppna på natten då det är lugnt utanför.

Tips för att välja rum: Rummet vi hade med balkong mot havet var väldigt trevligt.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
Tack rolanda328
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Bol
0,2 km bort
271 omdömen
0,5 km bort
Bluesun Hotel Borak
Visa priser

Besökt Hotel Villa Daniela? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Villa Daniela

Adress: Domovinskog Rata 54, Bol, Brač 21420, Kroatien
Region: Kroatien > Dalmatia > Split-Dalmatiens län > Brač > Bol
Bekvämligheter:
Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Restaurang Rumservice Sviter Swimmingpool
Typ av hotell:
Nr 1 av De mest prisvärda hotellen i Bol
Prisklass: 580 kr - 1 641 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Hotel Villa Daniela 3*
Antal rum: 30
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, HostelWorld, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Hotel Villa Daniela. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Daniela Hotel Bol

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?