“en speciell strand”

Boka i förväg
Mer information
925,71 US$*
och över
8-dagars kroatisk kryssning från Dubrovnik till ...
Rankad som nr 3 av 9 saker att göra i Bol
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 3 oktober 2017

Zlatni Rat är verkligen speciell med sin spets och vilken utsikt man har från stranden där man ser hela staden o bergen o havet
Nackdelar var strandstolarna som var både obekväma o sjukt dyra speciellt då de var i slutet av säsongen 50kn=(62kr )för en stol och lika mycket för parasoll så vi betala 150kn(=186kr) för 21/2 tim

Tack susm0s

Omdömet skrevs 25 september 2017 från mobil enhet

En duggregning måndag förmiddag i september var ett bra tillfälle att besöka stranden, nästan inga människor och nästan vindstilla. Vattnet var fortfarande tillräckligt varmt för att kännas behagligt. Stranden bestod av jätte fina "pebble" stenar, som var alldeles rundslipade av vågorna. Strand/simskor rekonmmenderas. Trots det stilla vädret var strömmen i vattnet rätt stark och det blev rätt snabbt djupt men det gick bra att simma längs stranden. Toalett 5 kn och dusch 15 kn i skild byggnad.

Tack Marie K
Omdömet skrevs 22 september 2017 från mobil enhet

Lite överreklamerad. De som tror att detta är en sandstrand misstar sig. Hela udden består av småsten. Fantastiskt fint vatten dock så värd ett besök.

1  Tack Easterfox
Omdömet skrevs 11 september 2017 från mobil enhet

Vi tog hos hit m moped parkering 20 KN bil kostar 70KN alltså bara för att parkera! Vi kom ner till stranden blåser på en sida mer stilla på den andra sidan! Ja va väl kul att ha sett detta omtalade gyllene hornet men överskattad reklam, finns andra mycket finare stränder än denna!

Tack Helene T
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 9 september 2017 från mobil enhet

Så klart vackert turkost vatten. Domstolarna var inte speciellt bekväma för 50 Cuna st. Så dom pengarna kan man spara in i stället. Men en av det finaste stränderna jag sett

Tack orrigen

Resenärer som tittade på Zlatni Rat Beach tittade också på

Besökt Zlatni Rat Beach? Berätta vad du tyckte!