“Fantastiskt vatten men ingen sandstran”
Omdöme om Zlatni Rat Beach

Brac Island Full-Day Tour från Split
Rankad som nr 3 av 9 saker att göra i Bol
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 22 september 2017 från mobil enhet

Lite överreklamerad. De som tror att detta är en sandstrand misstar sig. Hela udden består av småsten. Fantastiskt fint vatten dock så värd ett besök.

1  Tack Easterfox

Omdömet skrevs 11 september 2017 från mobil enhet

Vi tog hos hit m moped parkering 20 KN bil kostar 70KN alltså bara för att parkera! Vi kom ner till stranden blåser på en sida mer stilla på den andra sidan! Ja va väl kul att ha sett detta omtalade gyllene hornet men överskattad reklam, finns andra mycket finare stränder än denna!

Tack Helene T
Omdömet skrevs 9 september 2017 från mobil enhet

Så klart vackert turkost vatten. Domstolarna var inte speciellt bekväma för 50 Cuna st. Så dom pengarna kan man spara in i stället. Men en av det finaste stränderna jag sett

Tack orrigen
Omdömet skrevs 8 september 2017

Stranden ser grymt fin ut på bilder tagna ovnfrån och utan alla turister. På plats så är det dock tusentals turister som ligger och solar precis överallt. Dock värd att besöka för en dag.

Tack Jimmy K
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 29 augusti 2017

Zlatni Rat är ett självklart besöksmål, men det finns bättre och lugnare stränder.
Strand av småsten och väldigt mycket folk. Gott om ställen att köpa enklare måltider eller prova på div. vattensporter. Fin strandpromenad dit eller varför inte en taxibåt från hamnen inne i Bol.

1  Tack olof269

Resenärer som tittade på Zlatni Rat Beach tittade också på

Besökt Zlatni Rat Beach? Berätta vad du tyckte!