“Härlig strand”

Boka i förväg
Mer information
91,42 US$*
och över
Brac Island Full-Day Catamaran Utflykt med ...
Rankad som nr 3 av 9 saker att göra i Bol
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 9 september 2017 från mobil enhet

Så klart vackert turkost vatten. Domstolarna var inte speciellt bekväma för 50 Cuna st. Så dom pengarna kan man spara in i stället. Men en av det finaste stränderna jag sett

Tack orrigen

Omdömet skrevs 8 september 2017

Stranden ser grymt fin ut på bilder tagna ovnfrån och utan alla turister. På plats så är det dock tusentals turister som ligger och solar precis överallt. Dock värd att besöka för en dag.

Tack Jimmy K
Omdömet skrevs 29 augusti 2017

Zlatni Rat är ett självklart besöksmål, men det finns bättre och lugnare stränder.
Strand av småsten och väldigt mycket folk. Gott om ställen att köpa enklare måltider eller prova på div. vattensporter. Fin strandpromenad dit eller varför inte en taxibåt från hamnen inne i Bol.

1  Tack olof269
Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Stranden är fantastisk men det är mycket folk. Finns ställen att få både mat och dryck på nära håll. Vattenaktiviteter finns också.

1  Tack Ulrika A
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 16 augusti 2017 från mobil enhet

Vi åkte med båten Andrija från Vrboska till Bol och därifrån vidare med taxibåt till Zlatni Rat. Fin strand med små bodar med diverse dryck men även restauranger finns tillgängligt intill stranden. Att hyra en solstol kostade 50 kuna per stol. Det som sänker betyget för min vistelse var att parasoll ej ingick så även det kostar 50 kuna utöver solstol, något som jag anser borde ingå i stolshyran. Perfekt dock att det fanns taxibåtar som gick flera gånger i timmen.

Tack Jinyasofie

Resenärer som tittade på Zlatni Rat Beach tittade också på

Besökt Zlatni Rat Beach? Berätta vad du tyckte!