“Fin strand.”

Brac Island Full-Day Tour from Split
Rankad som nr 3 av 24 saker att göra i Bol
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Stranden är fantastisk men det är mycket folk. Finns ställen att få både mat och dryck på nära håll. Vattenaktiviteter finns också.

1  Tack Ulrika A

Omdömet skrevs 16 augusti 2017 från mobil enhet

Vi åkte med båten Andrija från Vrboska till Bol och därifrån vidare med taxibåt till Zlatni Rat. Fin strand med små bodar med diverse dryck men även restauranger finns tillgängligt intill stranden. Att hyra en solstol kostade 50 kuna per stol. Det som sänker betyget för min vistelse var att parasoll ej ingick så även det kostar 50 kuna utöver solstol, något som jag anser borde ingå i stolshyran. Perfekt dock att det fanns taxibåtar som gick flera gånger i timmen.

Tack Jinyasofie
Omdömet skrevs 15 augusti 2017

Fin strand med småstenar, nära en tall-lund med behaglig skugga. Parasoller och solstolar finns att hyra (50 kn/st). Små barer, pannkakor, glass, små-kiosker, paragliding, jetski, ... för mycket kommers för min smak. Dyrare än på andra ställen. Och massor av folk. Om man gillar naturupplevelser som Kroatien kan erbjuda sök någon annan strand, eller kom TIDIGT (under högsäsongen).

1  Tack vieral2015
Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Det var alldeles för trångt. Inte värt art åka dit. Man visste inte vart man kunde sätta fötterna för det var så trång. Man kunde inte ta ett steg utan att trampa på någons saker. )-:

Tack Elsa R
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Fin strand med fina små stenar som inte mördar fotsulorna. Dock väldigt mycket folk. Dessutom tar nästan ingen kort, så glöm inte sedelbunten när du åker hit.

Tack Emil E

Resenärer som tittade på Zlatni Rat Beach tittade också på

Besökt Zlatni Rat Beach? Berätta vad du tyckte!