“Vackert med trångt!”

Brac Island Full-Day Tour from Split
Rankad som nr 3 av 24 saker att göra i Bol
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 15 augusti 2017

Fin strand med småstenar, nära en tall-lund med behaglig skugga. Parasoller och solstolar finns att hyra (50 kn/st). Små barer, pannkakor, glass, små-kiosker, paragliding, jetski, ... för mycket kommers för min smak. Dyrare än på andra ställen. Och massor av folk. Om man gillar naturupplevelser som Kroatien kan erbjuda sök någon annan strand, eller kom TIDIGT (under högsäsongen).

1  Tack vieral2015

Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Det var alldeles för trångt. Inte värt art åka dit. Man visste inte vart man kunde sätta fötterna för det var så trång. Man kunde inte ta ett steg utan att trampa på någons saker. )-:

Tack Elsa R
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Fin strand med fina små stenar som inte mördar fotsulorna. Dock väldigt mycket folk. Dessutom tar nästan ingen kort, så glöm inte sedelbunten när du åker hit.

Tack Emil E
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

En fin stenstrand där du både kan hyra solstol och parasoll för 50 kn/styck eller ligga i solen på handduk eller i skuggan under ett träd. Du väljer sida på stranden om du vill ha vind eller inte. Här finns både aktiviteter i vattnet och uppe i mitten på stranden i skuggan. Här kan du även köpa massage som var bra! Halva priset om du jämför med vad det kostar i Sverige. En sportmassage på 60 min kostar 350 kn. På stranden kan du köpa enkla maträtter och färskt frukt. Finns också en trevlig bar med DJ. Ovanför stranden ligger strandpromenaden och där finns fler restauranger att välja på. Även kite och surfing. Det går båtar till stranden från Bol centrum. Det finns även bilparkering. Du går dit längs strandpromenaden som är väldigt vacker och det finns olika stånd längs vägen där de säljer allt från cyklop till souvenirer.

Tack Maria F
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 8 augusti 2017 från mobil enhet

Fantastiskt fint vatten och vackert ställe.
Trots högsäsong så hittade vi bra platser och släpp ligga trångt.
Upplevde att allt var dubbelt så dyrt på stranden jämfört med resten av ön och Kroatien.

Tack skv03

Resenärer som tittade på Zlatni Rat Beach tittade också på

Besökt Zlatni Rat Beach? Berätta vad du tyckte!