“Bra lunch efter en halvdag på stranden”
Omdöme om Restaurant Borak

Restaurant Borak
Rankad som nr 24 av 40 Restauranger i Bol
Omdömet skrevs maj 20 2017

Vi var alla nöjda med maten och de tog vår gluten intoleranta vän på fullast allvar. Maten var till belåtenhet o det gick att beställa drycker till solstolen.

Tack AnnaN3

Omdömet skrevs september 12 2015

Fin restaurang precis nere vid vattnet.Vi beställde bord precis vid strandkanten och åt en mkt god middag för två i en stämningsfull miljö. Det enda som saknades var ljus.Det fick vi inte men det var okey ändå eftersom det inte hunnit bli mörkt när vi var där.Rekomenderas,

Tack Mats H
Omdömet skrevs augusti 2 2015

Vi gick hit för vårt första restaurangbesök i Bol, efter att vi anlänt till hotellet. Maten var helt ok, men inte mer. Priset var också det helt ok och servicen var snabb. Fint att sitta så nära stranden, såg extra fint ut kvällstid.

Tack Caroline N
Omdömet skrevs juli 24 2015 från mobil enhet

Riktigt fint läge nere vid stranden men servicen och maten var inte så jätte bra. Första gången vi åt Borak sallad var smaklös och torr medan andra gången ville vi prova att äta risotto med bläckfisk men det fick vi inte utan dem rekommenderade havsabborre som vi redan provat på ett annat ställe. Visst den var helt ok men sen när vi provade bläckfisk till middag på hotellet så var det jätte gott. Besviken över att man inte fick välja sin mat själv.

Tack LinneaOl
Omdömet skrevs maj 28 2015 från mobil enhet

Fantastiskt läge precis nere vid stranden, Zlatni Rat. Vi drack öl och hade det fint, fritt wifi finns också.

När det gäller maten så var den under all kritik. Jag åt mixed grill som var några torra bitar fläsk en korv och färsspett till det serverades ajvar och hackad rå lök, som sideorder hade jag beställt en pepparsås som skurit sig och smakade bedrövligt.

Rekommendationen är att dricka ölen eller drinken här, men att äta någon annanstans.

Tack Kalasers

Besökt Restaurant Borak? Berätta vad du tyckte!