“Vällagad mat i trevlig miljö”
Omdöme om Taverna riva

Taverna riva
Rankad som nr 8 av 44 Restauranger i Bol
Kök: Kroatiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Restaurang i trevlig miljö med trubadur på kvällarna. Vi åt oxfilé som var vällagad med trevliga tillbehör. Husets vin är bättre än genomsnittet på ön. Ett stort plus för den trevliga trädgården som uteserveringen ligger i med utsikt över havet. Verkar som det är trubadur varje kväll. Ett av de bästa restaurangerna i Bol.

Tack christopherhB5987FH

Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Supergod mat! Fantastisk personal! Mysigt med en trubadur till middagen. Tips är att boka bord dagen innan.

Tack CathrineEriksson
Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Rekommenderar verkligen Taverna Riva. Uppmärksam personal som är stolta över sitt yrke. Rikliga portioner och goda viner. Hit vill man återvända.

Tack DonSimon18
Omdömet skrevs 14 juli 2018 från mobil enhet

Väldigt mysig restaurang med egen trubadur som spelar behaglig middagsmusik, inte någon yngre förmåga som vill visa vad han kan.
Väldigt stora portioner, kan påpeka att första kvällen orkade vi inte ens halva huvudrätten efter tcå utsökta och stora förrätter.
Shellfish-risotton, KANON!
Ni måste pröva Fried ice cream till dessert, helt magisk.
Servicen var väldigt bra och genuin.

Tack RobertLaven
Omdömet skrevs 11 juli 2018 från mobil enhet

Helt okej ställe med fin utsikt och okej service. Maten varierade i kvalite då jag fick fel tillbehör till min mat och fisken hade en eftersmak av att inte vara helt okej hanterad. Blev iaf inte dålig efter men skulle inte gå tillbaka hit

Tack erikDSweden

Besökt Taverna riva? Berätta vad du tyckte!