Omdömet skrevs 20 maj 2017 från mobil enhet

Det är nog den bästa resan jag har varit på. Speciellt atmosfären och Ines och Filip gör dagarna mycket roligare. Extremt snälla och roliga. Väldig fint område och maten, poolen, rummen. Väldigt fint vid stranden zlatni rat

Bodde här: maj 2017, reste med familjen
Tack Lukas G
KresoCo, Manager på Bluesun Resort Bonaca, svarade på det här omdömetSvarade 26 oktober 2017

Dear Lukas G,

We are awarded with the words "best trip" - that is indeed a wonderful compliment! Consider coming back!

All the best,
Miro Karmelić,
Accommodation Manager

Omdömet skrevs 12 maj 2017 från mobil enhet

Vi tycker att bluesun resort Bonaca var bra rent, snyggt och god mat. Det bästa med resan var de fantastiska tjejerna från Love carpe diem, Ines och Martina. Som gjorde resan till en upplevelse!! See you next year!!

Bodde här: maj 2017, reste med familjen
Tack Roger S

Dear Roger S,

a short answer to your nice comment: See you next year! :)

All the best,
Miro Karmelić,
Accommodation Manager

Omdömet skrevs 27 juni 2016 från mobil enhet

Vi har besökt det här hotellet flertal gånger. Personalen var alltid trevlig och hjälpsam. Gott om mat med stort utbud oavsett om du vill ha grönsaker,sallad, kött,fisk eller efterrätt. Rummets standard är inte den bästa och sängar är väldigt hårda.Däremot, städning och byte av handdukar är oklanderligt. Baren vid poolen är inget att klaga på, väldigt nöjd.

Bodde här: augusti 2015, reste med vänner
Tack djidja2016
krvaricp, Manager på Bluesun Resort Bonaca, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2016

Kära djidja2016,
Tack för recensionen och för att Ni beslutat att dela med er av era intryck från semestern.
Vi är glada att Ni var nöjda med läget och stranden, och vi hoppas att Ni kommer att besöka oss igen nästa sommar. Bol väntar på Er!

Vänliga hälsningar,
Miro Karmelic
Hotellchefen

Omdömet skrevs 28 november 2015

jag och min vuxna dotter bodde här. vi är supernöjda. god mat och kanontrevlig personal. lite dålig städning av rummet, om man ska nämna något som drar ner omdömet. vi åker gärna tillbaka. vi hade lite otur med vädret, men det kan ingen rå för ju.

• Bodde här: maj 2015, reste med familjen
Tack Maud G
krvaricp, Manager på Bluesun Resort Bonaca, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2015

Kära Maud G,

Tack för en fin recension. Vi uppskattar att ni berömmer vår personal, mat och strand. Vi hoppas att ni kommer och hälsar på oss igen och att detta bara är ett av många besök till ön Brač och Kroatien.
Vänliga hälsningar, Miro Karmelic, hotellchefen

Omdömet skrevs 19 september 2015

Vi var ett par med all inclusive och hade förväntat oss lite mer underhållning och drinkarna vid poolbaren var under all kritik.Maten i restaurangen var mycket bra men ljudnivån tyckte vi var för hög.
Tveksamt om vi kommer tillbaka till detta hotell.

Tips för att välja rum: Välj rum nära receptionen
  • Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
Tack Mats H
krvaricp, Manager på Bluesun Resort Bonaca, svarade på det här omdömetSvarade 22 september 2015

Kära Mats H,
Vi är ledsna att hotellet inte uppfyllde era förväntningar men vi uppskattar er ärliga kritik. Vi respekterar er kritik och kommer ta hänsyn till synpunkterna om dryckerna, restaurangen och animation teamet. Vi hoppas att ni i allmänhet var nöjda med semestern och att ni tyckte om Kroatien.

Vänliga hälsningar
Matko Ribicic