“Bra mat”
Omdöme om Pizzeria Navis

Pizzeria Navis
Rankad som nr 14 av 44 Restauranger i Bol
Omdömet skrevs 4 augusti 2018 från mobil enhet

En av de bättre måltiderna i Bol. Riktigt bra Pizza men även övriga rätter Höll ett bra mått. Läget är en bit från centrum/hamnen vilket kan vara skönt.

Tack patrikola1

Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Välsmakande lunch - vi tog sallad och kycklingrisotto och Pasta med parmaskinka - allt mycket bra och de var även snabba med att komma att ta upp beställningen. Väl värt ett besök.

Tack Thomas B
Omdömet skrevs 28 juli 2018

På Pizzeria Navis så får man väldigt mycket mat (Stora portioner) för pengarna. Pizzerian ligger även lugnt beläget en bit från turistvimlet nere vid hamnen. Kan varmt rekommendera pizzerians tallrik med blåmusslor, SUVERÄNT GOTT!!

Tack Christofer S
Omdömet skrevs 25 juli 2018 från mobil enhet

Väldigt god mat till bra pris en bit från strandpromenaden. Bra service och behaglig miljö. Bästa lunchen hittills på vår vistelse

Tack CatherineL3164
Omdömet skrevs 12 september 2017 från mobil enhet

Tog pizza och lasagne till lunch. Lasagnen va mycket god och smakrik och likaså pizzan. Kommer gå dit igen under semestern!

Datum för besöket: september 2017
Tack Sara V

Besökt Pizzeria Navis? Berätta vad du tyckte!