Balchiks slott och botaniska trädgård
Öppet i dag: 08:00 - 20:00
Spara

Google
Sätt du kan uppleva Balchiks slott och botaniska trädgård på
från 93,03 US$
från 542,50 US$
från 78,54 US$
från 10,87 US$
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Absolut sevärd trädgård med många vackra blommor. Härlig miljö att strosa i.
Slottet var för oss inte intressant men ingick i priset.

Datum för upplevelsen: juni 2017
Tack Ida E
Omdömet skrevs 11 april 2017

Vilka planteringar och med ett otroligt mångfald av växter,sen finns också slottet med sina konstverk och sin historia som man inte får missa. 2011

Datum för upplevelsen: april 2017
1  Tack christer j
Omdömet skrevs 26 juli 2016

En fantastisk botaniskträdgård med mycket olika växter, bla kaktusar och rosor. Trädgården har en otrolig utsikt över havet.

Datum för upplevelsen: juni 2016
Tack Mona K
Omdömet skrevs 10 juli 2016 från mobil enhet

Denna är klart värt ett besök. Slottet kan man dock skippa att gå in i. Men trädgården är stor och vacker med fantastisk utsikt.

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack jakobd762
Omdömet skrevs 27 juni 2016

En fantastisk vacker trädgård med en otrolig utsikt över havet från den botaniska trädgården med mysiga vattenfall.

Datum för upplevelsen: juni 2016
Tack Agge771