“Gott”

Restaurant Hemingway
Rankad som nr 11 av 49 Restauranger i Balchik
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Restaurant Hemingway ligger vid strandpromenaden med havsutsikt. Serviceinriktad och trevlig person. Maten mycket god. Tips: Dagens lunch kan man välja av tre olika, förrätt, huvudrätt, dessert och vin. Och billigt. Fisk är att föredra.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Eje B

Omdömet skrevs 13 augusti 2016 från mobil enhet

Ett av de bästa ställena i balchic, trevlig personal och mycket god mat, ligger vid gågatan och man kan antingen sitta inne eller vid vattnet. Vår familj består av 6 personer och alla var jättenöjda med allt.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack FredrikB785
Omdömet skrevs 10 augusti 2016 från mobil enhet

Väldigt bra restaurang precis vid vattnet i Bakchik. Vi åt en kycklingkebab med vitlökspotatis och pizza, blev positivt överraskade. Jag tror detta var den mest välsmakande måltid jag haft på tre veckor i Östeuropa. Rekommenderas!

Datum för besöket: augusti 2016
1  Tack CeciliaSweden
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Trevlig restaurang med fantastiskt god och vällagad mat, bästa läget med strandpromenaden på ena sidan och havet på andra sidan.

Datum för besöket: juni 2016
Tack Mona K
Omdömet skrevs 21 juli 2015 från mobil enhet

Bra meny och trevlig personal! Härlig atmosfär och fin utsikt! Men maten saknad kryddning och fisk filén innehöll ben. (En filé ska väl vara benfri per definition?)
Valuta för pengarna men inget kap!

Datum för besöket: juli 2015
Tack Jägmästare U

Resenärer som tittade på Restaurant Hemingway tittade också på

Balchik, Dobrich Province

Besökt Restaurant Hemingway? Berätta vad du tyckte!