Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Utgångspunkt för några dagars golf. Restaurang var sådär, men buffé helt ok. En hel del sallad och grönsaker. Rum med utsikt över vatten var fint och värt en extra peng. Spa och gym var ok, men inte så mycket mer. Säsongen är verkligen över i oktober och allt stänger ner som en spökstad. Långt ner till havet, även om man får skjuts av hotellet. Vill man bada är Albena mycket bättre. Här är det dock bra ifall man vill utgå till traktens tre golfbanor. Lighthouse, lätt och förlåtande, nästan tråkig. Thracian, spektakulär, speciellt från silver-tee (gul). En bana man måste spela ifall man åker hit. Black see, är väl i mitten, men klart värt ett besök.

Bodde här: oktober 2017, reste med familjen
Tack Peter E
Omdömet skrevs 9 oktober 2017

Stora fina rum, rent och snyggt, men maten var sådär, dock mycket att välja på men passade inte mig som kan jämföra med många ställen, finns spa och inomhus pool, inte mycket att göra om du inte spelar golf, kommer inte att åka tillbaka

• Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
Tack Lyssnaren
Omdömet skrevs 4 oktober 2017 från mobil enhet

Maten är riktigt dålig. Glutenallergiker bör inte åka hit alls då personalen hellre springer och gömmer sig än tar reda på vad maten innehåller. Fruktansvärt dålig service av personalen och det enda som lever upp till antalet stjärnor är sängarna som är bra.

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack mrs_stockholm
Omdömet skrevs 25 september 2017

Detta är ett fräscht och fint hotell
Plus för stora rum
Bokas riktigt prisvärt på exempelvis Booking men ta INTE all inclusive
Poolområde riktigt fint, dock är spa avdelningen ingen större upplevelse.
Den samt behandlingarna är för dyra i förhållande till vad man får för pengen.

Åter igen så är bufférestaurangen långt ifrån vad en väst europé förväntar sig
Sen är priser i a la carte restaurangen samt baren alldeles för höga Man hoppas att gästen är fast på resorten och inte kan ta sig någon stans. Tack och lov kom vi med bil och kunde åka runt. Det finns ett par restauranger runt om resorten som är riktigt bra.

Åk hit men betala inte för mycket då finns det bättre att få

• Bodde här: september 2017, reste med familjen
Tack jojje_the_king
Omdömet skrevs 8 maj 2017

en bana att spela när det är bra väder, linksbana med breda fairways, underbara greener, sista hålet är spektakulärt med spel över en ravin, långt korthål. Underbart att när vi kom in så stod barpersonalen med en drink för alla, vodka och något grönt i, gissa om det spred värme i kroppen,fin bana och hotell, rekommenderas

Bodde här: maj 2017
Tack Karl-evert L