Omdömet skrevs 30 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket bra hotell och personal! Bra mat, trevlig personal, vacker utsikt. Rekommenderas starkt! Fem tummar upp utav 5 möjliga.bra priser på mat och dryck. Bra och fina hotellrum. Jag kan inte klaga på något på Helios hotell.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Restyp: Reste ensam
1  Tack Henrik L
Omdömet skrevs 30 augusti 2018 från mobil enhet

Hotell Helios är ett mycket trevligt hotell ett stenkast från havet men det är en trappa ner till stranden.
Mycket trevlig personal som ler och trevliga och man behöver inte vara en specialist på engelska när man skall förklara något så kan bara säga har ni tanke på Bulgarien semester så kan jag rekomedera hotell Helios

M.V.H.
Thomas "Blomman Blomqvist

Datum för vistelsen: augusti 2018
1  Tack Thomas B
Omdömet skrevs 22 juni 2018 från mobil enhet

Hej, jättefina stora rum! De flesta i personalen är vänliga och det är en familjär stämmning! Trevligt med musikunderhållning och lite danslekar för barn nästan varje kväll! Poolerna är varma å sköna och det finns en liten lekplats på området. Tyvärr håller maten en dålig kvalitet. Som förbättring skulle de satsa på all inclusive buffeer eller fundera om de ska satsa på kvantitet eller kvalitet eftersom de inte verkar klara både och. Men om man gillar mjuka pommesfrites, mjuka vitlöksbröd och säkerligen färdigköpta pastasåser t ex då är det här stället för dig. Hade varit trevligt om de kunde bjuda på hembakat bröd till frukost. Inte ens min dotter vill ha deras trista bröd och smaklösa smör till frukost.
Jag tänker inte slösa pengar på att testa mig igenom deras 500 rätter - men grilla verkar de kunna och sizzla är gott! Det är trist kostsamt och omiljövänligt att slänga en massa mat - vilket jag tror är resultatet av deras nuvarande strategi. Hotellets Spa - massagen är för mesig - ingen thai massage precis - synd. Frissan verkar ok, min son blev nöjd. Klientelet är blandat barnfamiljer å pensinärer. Avslappnad stil, en hel del tatueringar.
Det är en lågbudgetsemester helt enkelt! Men poolerna och rummet är toppen!

Datum för vistelsen: juni 2018
1  Tack 887suntrip
Omdömet skrevs 12 augusti 2017

Endast några trappor ner till den fina stranden, stora rum med balkong och mycket vacker utsikt. Mycket rent och den trevligaste personalen som finns! Stort tack till hotel manager Soslan K, vi blev imponerade av hans kompetens och vänlighet inte minst av hans kunskaper i svenska språket !

Datum för vistelsen: augusti 2017
2  Tack Alexandru D
Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell med nyrenoverade rum samt mycket trevlig och hjälpsam personal. Vissa i personalen talar svenska och norska.God frukostbuffé, sämre utbud av vegetarisk mat i resturangen. Bra läge precis vid havet, många solstolar vid poolen och liveunderhållning varje kväll. Tyvärr är sängarna inte så sköna men rummet har bra AC och städningen sköts bra. Överlag mycket nöjd med vistelsen!

Datum för vistelsen: juni 2017
2  Tack Ida E