Sofitel
  • Pool
Hotel Ilhas do Caribe(Guaruja)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 74 US$/natt.

Hotel Vicino al Mare(Guaruja)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 74 US$/natt.

• Frukost ingår
Nobile Hotel Guaruja(Guaruja)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Hotel Ilhas da Grecia(Guaruja)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 65 US$/natt.

Grand Hotel Guarujá(Guaruja)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 59 US$/natt.

Hotel Santamaria(Guaruja)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 66 US$/natt.

Kepha Pousada(Guaruja)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 55 US$/natt.

Mira-Maré Praia Hotel(Guaruja)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Bodde här: januari 2018
Omdömet skrevs 7 november 2017

• Bodde här: november 2017, reste som ett par
lucianoDaMata, Proprietário på Viladomar Guaruja Flat e Pousada, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2017

Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Bodde här: juni 2017, reste i arbetet