Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 316)
Filtrera omdömen
1 316 resultat
Medlemsbetyg
250
558
301
123
84
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
250
558
301
123
84
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 316 omdömen
Omdömet skrevs 22 oktober 2016

Ut ifrån ser det bra, mycket bra länge när stranden. Men mycket trafik sedan rummet skulle behövas renoveras. Vald hotel det skulle två gym. Det fanns litet rum som inte man kalla gym. Sedan är 100% rökfritt man måste gå ut gatan för röka. Pool är på taket liten pool för så stor hotel. Max 10 person får plats. Frukost var ok men om vill gå ut äta så blir 15 min om hitta någon restrang

Tips för att välja rum: Vill l ni ha lyx hotel välja ett annat hotel
  • Bodde här: oktober 2016, reste i arbetet
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Tack curtemil
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Iplaza, Gerente på Golden Tulip Ipanema Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2016

Kära gäst,

Tack för översyn.

Vi är ledsna att höra våra anläggningar var inte helt upp till dina krav. Vi kommer att se att undersöka dina frågor mer ingående med vår ledningsgrupp.

Än en gång, tack din för era kommentarer.

Med vänliga hälsningar,

Team Ipanema Plaza Hotel

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 mars 2016

Ett enkelt och slitet turistklass hotell. Riktigt dålig service, det tog drygt 45 min för oss att få ett rum sam var förbokat för drygt 2 månader sedan! När vi tillslut fick ett rum, stod där en hantverkare och reparerade belysningen i badrummet! Fick byta till ett annat rum! Så efter en timme hade vi fått ett rum!? Rummen är slitna och behöver renoveras. Dom klassar sig som ett 4 stjärnigt hotell! Det är det inte! Snarare ett turistklass hotell! Vi åt middag på hotellet. Maten var mycket bra, men servicen urusel! Allt tog väldigt lång tid, att få beställa, att få drycken, och maten tog löjligt lång tid? Jag skulle inte välja detta hotell om jag åker hit igen! Inte värt pengarna!

Tips för att välja rum: Rummen högra upp har lite bättre utsikt!
  • Bodde här: mars 2016, reste med vänner
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Tack Mrbearkent
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Iplaza, Gerente på Golden Tulip Ipanema Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2016
Google-översättning

Dear guest,

Thank you for the review.

We are sorry to hear our facilities were not quite up to your standards. We will be sure to look into your concerns more thoroughly with our management team.

Once more, thank your for your comments.

Best regards,

Team Ipanema Plaza Hotel

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 mars 2016

Bodde i en junior svit. Fick först ett rum på tredje eller fjärde våningen, men det bar för mycket buller från luftkonditioneringen och från gatan. Vi kunde utan problem byta rum dagen därpå till ett rum högre upp i huset. Då blev det lite bättre. Men badrummet och inredningen är slitet och behöver renoveras.

På taket finns en trevlig pool med några solsängar.
Frukosten var ok, men inget speciellt.
Hotellet var ändå rätt prisvärt för det perfekta läget vid Ipanema.
Stort plus för den trevliga personalen som är väldigt gayvänliga.

Tips för att välja rum: Bo högt upp i hotellet.
  • Bodde här: februari 2016, reste som ett par
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack Mårten R
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Iplaza, Gerente på Golden Tulip Ipanema Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 10 mars 2016

Dear Guest,

Tack för dina kommentarer på Tripadvisor .

Bra att veta att du gillade våra tjänster, utrustning och främst vårt läge. Remodeling projekt som vi har i våra rum, främst i badrum, för att bättre ge komfort för våra gäster.

Vi hoppas få se er igen i vårt hotell.

Bästa hälsningar,

Team Ipanema Plaza Hotel

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 12 november 2014

Första gången jag bodde här, pga en inbjudan. För 1 natt är det okej. Snabb incheckning med trevlig personal, rum med stor säng, men kvaliteten på infrastrukturen, speciellt den elektriska, måste förbättras och moderniseras. Bara 50 meter från stranden är ett stort plus, men observera: från 15 oktober till 15 januari 2015 repareras poolen på högsta våningen med den fantastiska utsikten (precis under nyår och högsäsongen).

1  Tack ChrisBoge
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com.br. Visa original
Iplaza, Gerente på Golden Tulip Ipanema Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 14 november 2014
Google-översättning

Dear guest,

Thank you for your comments here on TripAdvisor.

We are glad to know that you had a good stay with us. Hope to see you again for the next visit in Rio.
A very good warning: our swimming pool is under renovation. We will revitalize it so that it will be more beautiful for our guests. The deadline is 90 days but can be anticipated. We really apologize for the inconvenience.

Best regards,

Ipanema Plaza Hotel

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 24 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste ensam
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Iplaza, Gerente på Golden Tulip Ipanema Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 28 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen