“Bra restaurang”

Kök: Grill, Brasilianskt, Steakhouse
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Klarar sig bra i konkurrens mot Marios, har något mindre utbud av maten runtom köttet, men väldigt gott, liksom köket. Väldigt trevlig personal .

Tack 854Ulla_a
FogodeChaoBR, Gerente de relações com clientes på Fogo de Chao, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2018

Hello,

Thanks for your compliments and recommendation. We are happy to hear that we have met your expectations and we are committed to provide the highest level of service, just because our customers deserve the best.
For us, it was undoubtedly an immense pleasure to receive and provide you such an experience.

We hope you can come back soon.
See you!

Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Du kommer att gilla fogo de Chao om du kan äta mycket gillar kött och brasilianska stek house så är du i Brasilien så måste du prova det

Tack Adde D
FogodeChaoBR, Gerente de relações com clientes på Fogo de Chao, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2017

Hello,

Thanks for your compliments and we are happy to hear that we have met your expectations.

We hope you can come back soon.
See you!

Omdömet skrevs 22 november 2016 från mobil enhet

Stort livligt och fantastisk service samt mat, 24 olika köttbitar skars i tur och ordning av från ett grillspett av serviceminded personal, jätte buffe' med alla grönsaker och röror man kan tänka sig, utsikten magisk, prova om ni är i Rio! Fantastiskt

Tack Din_Signatur
Omdömet skrevs 24 september 2016 från mobil enhet

Bra mat och fin miljö.
Service bra och gott kött.
Man äter så mycket man orkar från en stor sallads buffé.
Och sedan kommer dom med köttet till bordet på spett.
Kul upplevelse.

Tack Roger k
Omdömet skrevs 20 september 2016 från mobil enhet

Går inte att säga annat än att det var fantastiskt. Fint buffébord med tillbehör, en aldrig sinande ström av olika sorters fint kött och fantastisk dessert. Som tur var betalade jag inte, så jag kan inte uttala mig om prisnivån. Men upplevelsen var superb!

Tack Mikael B

Resenärer som tittade på Fogo de Chao tittade också på

Besökt Fogo de Chao? Berätta vad du tyckte!