Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 100)
Filtrera omdömen
1 100 resultat
Medlemsbetyg
399
423
207
47
24
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
399
423
207
47
24
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
49 av 1 100 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 9 maj 2017

  • Bodde här: maj 2017, reste med familjen
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Eny G, Gerente geral på Mercure Angra dos Reis, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 april 2017

  • Bodde här: september 2016, reste med familjen
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Eny G, Gerente geral på Mercure Angra dos Reis, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 februari 2017

  • Bodde här: januari 2017, reste med familjen
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Eny G, Gerente geral på Mercure Angra dos Reis, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 december 2016

  • Bodde här: december 2016, reste med familjen
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Eny G, Gerente geral på Mercure Angra dos Reis, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 november 2016 från mobil enhet

Bodde här: november 2016, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Eny G, Gerente geral på Mercure Angra dos Reis, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen