“Sehr zu empfehlen”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

6 omdömen
Omdömet skrevs 19 juni 2018 för en vistelse i juni 2018

Datum för vistelsen: juni 2018
Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jun 20 2018
Danke Sven, es war mir eine Freude, Sie in meiner Wohnung willkommen zu heißen, Sie sind sehr freundlich und freundlich, ich wünsche Ihnen, dass Sie bald wieder kommen.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera