Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 437)
Filtrera omdömen
1 437 resultat
Medlemsbetyg
521
629
209
51
27
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
521
629
209
51
27
Filtrera
Listan uppdateras ...
914 av 1 437 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 13 mars 2017

  • Bodde här: november 2016, reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ggeral, Gerente de relações públicas på Quality Hotel Manaus, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 november 2016

  • Bodde här: november 2016, reste med vänner
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ggeral, Gerente de recepção på Quality Hotel Manaus, svarade på det här omdömetSvarade 2 december 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 oktober 2016

  • Bodde här: oktober 2016, reste ensam
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ggeral, Gerente de recepção på Quality Hotel Manaus, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 22 september 2016 från mobil enhet

Bodde här: september 2016, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ggeral, Front Office Manager på Quality Hotel Manaus, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 september 2016

  • Bodde här: september 2016, reste ensam
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ggeral, Front Office Manager på Quality Hotel Manaus, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen