Omdömet skrevs 9 oktober 2019

Ett mindre hotel, perfekt placerad med promenadavstånd till allt som behövs. Rummen är rymliga med förvaringsmöjligheter, bra sängar, och mycket eluttag!! Badrummet var mycket bra!! Frukost serveras mellan 7 och 10 och var mycket bra med tanke på hotellets storlek. Omelett kan beställas! Det finns alltid personal på plats som är kunnig i engelska, och de hjälper gärna med vad som skulle behövas. Hotellet svarar själv för transfer till och från flygplatsen. Observera att hotellet föredrar kontant betalning. Vi stannade 3 nätter och hade en mycket trevlig minisemester i Tuzla.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack SBMN1
Omdömet skrevs 7 oktober 2019 från mobil enhet

Ett familjehotell med trevlig stämning. Väldigt fräscha rum, mycket trevlig personal och bra frukost. De var mycket uppmärksamma och trevliga mot oss gäster, så att vi fick det vi ville ha - vare sig det hanlafr om en kopp kaffe eller tips på utflykter eller bra restauranger. Inget var någonsin ett problem.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack 725katarinal
996edinap, Vlasnik på Heartland City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 juni 2020

thank you very much

Omdömet skrevs 22 november 2018 från mobil enhet

Ett mysigt familj hotell, som lägger service i fokus. Så fort vi kommer in så blir vi bemötta med ett leende och bjudna på dricka av chefen. Han ger oss en guide runt centrum och visar oss olika sevärdigheter. Kort och gott så rekommenderar jag detta hotell. Fina rum, toppen service samt att det ligger centralt.

Datum för vistelsen: november 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Loni87
Omdömet skrevs 21 november 2018 från mobil enhet

Ägaren till hotellet möter upp oss, följer med oss till rummet och hängde även med ut på en bit mat och öl! Service av världsklass! Rummet är fräscht och nyrenoverat, bra wi-FI och centralt bra läge!.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack Bianconeri77
Omdömet skrevs 6 september 2017

Hotellet har alla önskade faciliteter och befinner sig på mest centrala plats i Tuzla. Det dom gör att det är absolut värt att gästa är ägarna till hotellet. De gör att du känner dig som hemma. De bryr sig för sina gäster och ser till att bistå med all hjälp allt från att önska mat till frukost, få hjälp att hyra ut bil. att få tips för att besöka svårheter eller att de gör dig samtalssällskap om det så önskas. Stället besöks av landets kändisar också vilket gör det extra intressant. Rummen är fina och sängar bekväma. Hygienen är på topp. Min familj är självskrivna gäster vid nästa besök.

Rumstips: Bekväm säng bör vara det bästa.
Datum för vistelsen: september 2017
Tack kostforskare